Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer til vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Pentel Denmark Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

Tusind tak for info og din indsats.

Jeg vil lige gå det igennem med webafdelingen.

Hav en dejlig dag.

Vh.

Pelle
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pelle

Tja... jeg ved ikke, der er nogen ting jeg er vild med og andre ting jeg bryder mig knap så meget om.

Farverne:

Jeg kan godt lide brugen af Jeres "logofarve" - den røde pangfarve! Også de udtonede farver, blå og grøn osv går godt sammen med.

Bredden:

Jeg synes det er lidt synd at I kører ALLE emnerne helt ud til kanten af hjemmesiden, tror det kunne give en bedre effekt på f.eks. produktsiden at trukket indholdet lidt længere ind på midten.

Det samme er gældenden på forsiden, det hele visker hinanden ud (forstod I den visker - blyanter), det med det ternede panel er smart nok, men så ville jeg trække noget af indholdet ind mod midten, så I får lidt variation på siden.

På Om Pentel siden:

Har I pludselig andre farver, orange knap, og grøn knap? Hvorfor ikke bruge de udtonede farver I allerede bruger?

SEO Delen:

På SEO delen er der noget mere I skal i gang med, men hvis siden er helt ny, så er I måske ikke kommet til den slags endnu?

SElve speedtest ser OK ud, men der er plads til forbedringer som MadsHF også nævner.

Jeg synes I er på vej i den rigtige retning, men nogen af Jeres punkter og menu'er bliver væk fordi I kører ALT ud til kant på ALLE siderne.

Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Pentel Denmark Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit input.

God observation med at have produkter helt ud til siden.

Det var et aktivt valg, vi tog, baseret på hvor mange produkter vi har i de forskellige kategorier.

Vi er godt klar over problemerne med menupunkterne, som vi også vil blive taget af.

Hav en god dag.

Tilmeldt 24. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Onlinebasen Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pelle,

Super flot arbejde med din hjemmeside!

Som "bruger" er det at anvende millimeterpapir, som baggrund ikke et noget som glæder mig. Jeg vil nok fortrække klassisk hvid ;).

Hilsen
Mads :)


Fra Odense
Tilmeldt 24. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Fra  www.nordlyhome.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pelle.

Rigtig pæn og enkel hjemmeside. Jeg synes den fremviser det den skal rigtig godt, fokuserer på det rigtige og loader rigtig hurtig.

Godt arbejde!

Venlig Hilsen
Mathias

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)