Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger spændende job!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Dette skal blot ses som en lille teaser. Jeg hedder Martin Bjørn, er 16 år gammel og går til hverdag på Niels Brock handelsgymnasie, hvor jeg læser markedsføring. Udover det træner jeg karate og spiller trommer. Jeg har fornylig måtte lukke mit eget firma da jeg ikke fik godkendt mit CVR-nr. hos statsforvaltningen. Jeg er iværksætter helt ind til benene og lever for at arbejde. Jeg drømmer om selv at blive en af Danmark succesfulde iværksættere, men indtil da må jeg finde mig et arbejde. Jeg søger et spændende arbejde som kan udvikle min kompetencer som iværksætter. Jeg kan bidrage med en masse kreativitet og hårdt arbejde. Hvis jeg går ind i noget gør jeg det 110% og så er intet umuligt. Jeg er ikke bange for at lære nye ting eller for at blive udfordret. Mine kompentence områder er; webdesign, grafiskdesign, SoMe og ideudvikling. Jeg vil meget gerne høre fra dig og gå mere i detaljer. Hvis det har interesse skal du være velkommen til at kontakte mig på mail mb@martinbjorn.com  eller tlf.: 52900926 :)

Mvh. Martin Bjørn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)