Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordel og ulemper med vikar timer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er daglig vikar i et vikarfirma, hvor jeg har antal timer om mdr. De vil gerne have at jeg sender dem en faktura med de antal timer, jeg har haft? Hvad er fordel og ulemper med denne metode fremfor, de bare bruger mit " B-kort " ? 

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså er du selvstændig med cvr og det hele, som er hyret ind eller "bare" ansat som vikar ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Hej,

Jeg er daglig vikar i et vikarfirma, hvor jeg har antal timer om mdr. De vil gerne have at jeg sender dem en faktura med de antal timer, jeg har haft? Hvad er fordel og ulemper med denne metode fremfor, de bare bruger mit " B-kort " ? 

Det handler ikke om fordele og ulemper som sådan. det handler om hvorvidt du er selvstændig med CVR eller lønmodtager og du kan ikke bare vælge det ene eller andet
Du kan godt fakture timer - men er du lønmodtager efter skats deffinationer så er du det https://johnhannover.blogspot.com/2013/01/lnmodtager-honorarmodtager-eller.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AP:

Hej,

Jeg er daglig vikar i et vikarfirma, hvor jeg har antal timer om mdr. De vil gerne have at jeg sender dem en faktura med de antal timer, jeg har haft? Hvad er fordel og ulemper med denne metode fremfor, de bare bruger mit " B-kort " ? 

Det lyder til at du kun arbejder for et firma og i så fald er det en ulovlig konstruktion firmaet ønsker du skal bruge. Ydermere er du beskyttet og har rettigheder som ansat som du ikke har som selvstændig. 

Kort og godt er det ikke et godt tegn at vikarfirmaet ønsker at arbejde på den måde - det virker meget suspekt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)