Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bilagsnummering periodiseringsposter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har søgt og søgt, men jeg kan ikke finde frem til et svar, så håber en af jer kan hjælpe.

Jeg kan ikke se, hvordan jeg kan fortsætte med min bogføring efter hvert kvartal, før jeg har fået bogført mine periodiseringsposter - når/hvis mine bilag skal passe i nummering!!!

Jeg har jo ikke alle periodiseringsbilag først i md. efter mit momskvartal. Denne md. har jeg ventet, og dermed passer bilagsnummeringen, men er så bagud med min bogføring.

Må jeg fortsætte min bogføring, hvis jeg i den nye mappe isætter et stykke papir hvorpå jeg skrive de bilagsnumre der mangler, og skriver at det er periodiseringsbilag der findes i mappe X?

Håber på hjælp/svar - TAK

Hilsen Marianne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

helt kort ja det ville næppe skabe vanskelighed men normalt skal man vel ikke have så mange periodiseringsbilag løbende - Det er vel normalt ved årsskiftet og så bogføres de normalt som efterposteringer tydeligt.
man kan naturligvis få en regning med datering marts - lidt inde i april (normalt afsendes regninger vel den dag folk udskriver dem) og så må den jo bogføres med dato marts momsmæssigt - og kommer et bilagsnummer måske til at ligge efter et par bogføringer i april - men det ville jeg tage lidt let på

Se om andre mener anderledes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)