Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd med CVR?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

metto:

Jeg har lige set fakturaen igennem. Der er kun mit CVR-nummer ikke sælgerens. Jeg opdagede også noget med småt, nemlig ordet IVS, som jeg slet ikke har opdaget. Men det CVR-nummer programmøren har skrevet ind på sin hjemmeside, det tilhører en helt anden IVS. Hvorfor har de valgt og gøre dette? SÅ nu er 2 forskellige IVSér i spil samt et CVR-nummer. 

teoretisk kan programøren jo godt have en hjemmeside og et CVR - men udføre arbejdet fra dig fra et andet IVS - så det der tæller er hvem har du indgået aftalen med og hvad du kan bevise omkring det. Om det så faktureres fra noget andet - så er det ikke lovligt - Indgår du en aftale med ET IVS så er det det IVS det handler om som udgangepunkt

Du skal nok forvente at begge IVS er konkurs eller tvangslukkes - IVS er på mange leder alt alt for let at lave den slags i - NUL omkostninger for ejerne at undlade momsindberetning og regnskab mm - så længe de bare lader det tvangslukke .- - og jeg tror du skal anse pengene for tabt og ja - de dukker op med et 3 eller 4. IVS muligvis og forsætter og ja - det er surt - men det er meget vanskeligt at stoppe. Af samme grund vil mange slet ikke samarbejde med IVS - bla.a. så jeg DSV som jo er kæmpe firma i svar til IVS der bad om tilbud på fragt svare - at DSV har besluttet slet ikke at handle med IVS - så de mange tvangslukninger mm skyder de givet endnu flere ærlige - i foden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Fra  GrowVitamins v/Razeq Waziri Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, men kan blive ubehageligt overrasket nogle gange :(

Inde på cvr.dk ser det ikke ud til at nogen af dem er gået konkurs eller andet. Der står begge IVSér er aktive. 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

metto:

Hold da op, men kan blive ubehageligt overrasket nogle gange :(

Inde på cvr.dk ser det ikke ud til at nogen af dem er gået konkurs eller andet. Der står begge IVSér er aktive. 

 

jamen så hæfter de jo - og den med at IVS SIGER det er konkurs for at slippe for ansvar er lige så gammel som selskabsformen (ca 2014) Det er stadigt i høj grad spørgsmål om beløbets størrelse for du skal givet via en advokat der - måske alene med et brev til den du indgik aftalen med - kan jage dem en skræk i livet så de betaler det tilbage du har betalt HVIS de har pengene - og det er nok meget usikkert - men omvendt - de bør forfølges for de forsætter ellers bare - igen forudsat du har ret - hvad jeg går ud fra i denne tråd - men har du ikke det-  hjælper en advokat jo ikke
JEG ville - hvis jeg var sikker på med hvem AFTALEN var indgået OG jeg ikke havde fået leveret - bruge penge på at bide dem i benet til de betalte - men regn med det KAN være gode penge efter dårlige

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Fra  GrowVitamins v/Razeq Waziri Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de slipper ihvertfald ikke for at betale på den ene eller den anden måde, for når jeg er helt sikker i min sag, vil jeg offentliggøre deres virksomheder og navne (hvis det nu altså er tilladt), så må vi håbe på de går konkurs den ene efter den anden! 

 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

metto:

Vi fik skrevet en kontrakt. Deri står der b.la. at programmøren vil lave en fuld funktionel webshop. Det skete aldrig, og jeg gav ham en uges tid til at rette op på fejlene, men det skete hellere ikke, derfor valgte jeg ikke og modtage "varen", og annullerede det. Især efter at have opdaget at han slet ikke har CVR. hvor jeg som kunde ikke følte mig særlig tryg. 

Jeg kan ikke se at du har svaret på mit spørgsmål fra i går:

Hvem står anført som leverende part på KONTRAKTEN? En person eller et selskab

Står der jeres CVR-numre på kontrakten (sælger og køber)?

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Fra  GrowVitamins v/Razeq Waziri Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
På fakturaen står der kun mit CVR.nr. og sælgerens IVS med småt.

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Fra  GrowVitamins v/Razeq Waziri Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men siden igår aften, tror jeg nogen har fulgt med i vores debat her, fordi pludseligt er de meget medgørelige og vil gerne tilbagebetale mine penge :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)