Hej alle Amino-brugere.
Jeg har en lille ting på tegnebrættet. Da jeg hverken er ingenør eller elektrikker, og gerne vil have bygget en prototype med henblik på produktion, ville jeg høre om der er nogen der kan hjælpe. Idéen, som I ser på tegningen, er ikke tilegnet det opstillede formål men for at beskytte idéen lidt har jeg valgt at tegne den således:
Beskrivelse: et tastatur med et stativ.På stativet er påsat fem slags kunstige fingre. disse har en form for motor som gør at de trykker på knapperne når man trykker på 1-2-3-4-5-knapperne ovenfor. Formålet og detaljerne vil jeg som sagt ikke ud med men kan du hjælpe mig med udførelsen, så skriv endeligt!
I stedet for at bruge tid/penge på din maskemekaniske-ting....har du overvejet at programere dig ud af de taste-tryk, du vil have dine gummifingre til at udføre?
ja jeg har overvejet det. Problemet er at det ikke drejer sig om et tastatur men et andet element som kan variere i type fra producent til producent. Men at programmere, hvis det kan lade sig gøre, er helt klart at foretrække...
Jeg skulle mene at jeg kunne hjælpe med at bygge den "tingest" som du efterspørger, men som de andre siger så skulle du måske nok prøve at programmere dig ud af sagen først.
Kan du ikke komme med bare en lille smule mere info da jeg har lidt svært ved præcist at forestille mig hvad det er for en maskine du ønsker og måske hvorfor du ikke i første omgang havde overvejet at programmere dig ud af problemet.'