Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med phpBB

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos

Har et problem med autologin på mit phpBB forum, som jeg virkelig ikke kan lokalisere. Uden jeg har ændret noget i opsætningen, vil phpBB ikke længere logge mig automatisk ind, ligegyldigt om jeg bruger IE eller Mozilla.

Jeg er bruger på flere forskellige phpBB fora som jeg benytter dagligt, og her logger jeg automatisk ind uden problemer - så et problem med browseren/computer synes udelukket?

Nogen der har et godt bud? Ud over jeg har en idé om løsningen skal findes i cookie-opsætningen er jeg på bar bund. Har prøvet forskellige indstillinger dér, og det virker stadig ikke. Ekstremt enerverende efterhånden. Endvidere har jeg kunnet konstatere at enkelte brugere slet ikke kan logge ind på deres profiler!

Resultatet af dette problem er at antallet af daglige indlæg er faldet kraftigt - dog har besøgstallet fortsat sin organiske vækst - og AdSense-omsætningen er sågar gået op (Noget skal folk jo lave, nu de er på siden ;))

Med småfrustrerede hilsner,

Kasper

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

er sikker på at dit "cookie domain" er sat korrekt? Det tjekker du i ACP (Administration Control Panel) under fanebladet "General" og "Cookie settings".

//Søren 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)