Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress plugins

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til wordpress

Ved I om man kan få nogle plug-in til wordpress som kan/har noget i stil med følgende. Og lad mig så se om jeg kan forklare det. Here we go:

1. En oprettelses/sorteringsfunktion. Hvor man f.eks. har en by, hvor man så kan oprette nogle bestemte emner/aktiviteter “under” pågældende by. Man må også gerne kunne have andre sorteringsmuligheder/kategorier. F.eks på dato. Ved ikke om det giver mening, men man skal helst kunne vælge (fremsøge) en hvilken som helst by, og her kunne finde/se nogle konkrete aktiviteter
2. En oprettelsesblanket/hvor man selv (som bruger) kan oprette (og indsende) aktiviteter.

Spm 1. drejer sig nok om noget i stil med det man har på dealsitet bownty.dk

Ha en god aften derude :)

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at oprette nogle vare egenskaber? Jeg kan godt hjælpe dig med det

Du kan se et eksempel her

 

Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svar.
Jo det er selvfølgelig det. Jeg synes at jeg har en god ide, som jeg gerne vil forfølge, men har ikke kapitalen til at sætte andre i gang. Så derfor vil jeg gerne se hvor langt jeg kan komme med egen indsats :)

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gulesc,

Du får det bedst og nemmest løst ved at gøre brug af disse plugins:

  • Metabox.io (Som minimum Frontend Submission add-on, evt også User Profile + User Meta hvis nem oversigt over hvem der har oprette hvad osv).
  • FacetWP (Betalt plugin). - Gør byer, postnummer og andet filtrérbart + mulighed for interaktivt kort.
  • Custom Post Type UI. (Giver sig selv når du begynder at opsætte de andre. - Se evt. docs på FacetWP)

Mulighed 2, her skal du ikke af med lige så meget i tegnebogen.

  • FacetWP.
  • NinjaForms + Ninja Forms Front-End-Posting add-on. (Så du kan sende data til dine byer mv. oprettet i ACF)
  • ACF Pro (Advanced Custom Fields, du kan muligvis nøjes med gratis-udgaven).

... Om du så kan selv, skal jeg ikke gøre mig klog på men først-nævnte vil være relativ nemt selv at gøre og yderst hurtigt. Så handler resten bare om et fedt tema og du vil få noget bedre end hvad der linkes til. Og lige så godt, hvis ikke bedre end custom-coded da du her sagtens selv vil kunne opdaterer WP og add-ons/moduler uden virksomheden X skal sørge for, at deres ændringer/modded kode forsat virker.

Mhv Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 10. Jan 18
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info. Jeg vil fordybe mig i det. Så må jeg se om det trækker tænder :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)