Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn som "ufaglært" iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kammerater!

Jeg er til dagligt ansvarshavende på nogle projekter på Frb som kropsterapeut. Det vil sige at jeg jo i samfundets gammeldags øjne er "ufaglært" :-) ...

Der ud over laver jeg også projekter selvstændigt via min klinik med plejehjemmene hvor jeg kommer

Hvordan vil I sige chancer ligger for at snakke løn i sådan en situation. Ikke det selvstændige. Men når jeg er der som timelønnet?

Kompetencer og andet er der jo absolut styr på, mange kommer endda og får råd og vejledning af mig.

Nogen af jer der arbejder med rådgivning af læn og arbejde eller bare har andre erfaringer at bidrage med?

Det er jo også en god sag for alle andre iværksættere som gerne vil ud og skabe broer med det mere etablerede system :-)

Kom med alt du har! ;-)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16

simon baldissera:
Jeg er til dagligt ansvarshavende på nogle projekter på Frb som kropsterapeut. Det vil sige at jeg jo i samfundets gammeldags øjne er "ufaglært" :-)
det har vel ikke med gammeldags opfattelse eller ej at gøre. Faglært er man hvis man har en uddannelse inden for et fag. Ikke at selvlært  hvis det er det du er ikke er fint, men sådan forholder det sig jo helt konkret.

simon baldissera:
Hvordan vil I sige chancer ligger for at snakke løn i sådan en situation. Ikke det selvstændige. Men når jeg er der som timelønnet?
hvis du er der som timelønnet = som ansat - så tror jeg disse steder har ganske faste satser og ikke som sådan forhandler timeløn - det skal du kun forvente hvis du kommer som selvstændig og sælger dig ind med faktura. Med faktura solgt ind ville jeg tro - vi taler ikke højtlønsområde - vi ligger omkring 250 kr/t - Alm timeløn i terapien ligger fra 175 kr og op (ex foa statistik)

vh John H

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John, tak for svar.

Altid godt med nye øjne på sagen! Regner heller ikke med vi får den store overensstemmelse ift løn, det er heller ikke her jeg satser på den gode indtægt ;-) men tak for nogle tal. Det er noteret !

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)