Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af mærkevarer - Vans, Fila, North face og lignende.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har forsøgt at tage fat i VANS/FILA og North face direkte angående varepartier til min eksisterende webshop, men responsen er noget der minder om ikke eksisterende.

Jeg ved dog at der findes nogle danske/nordiske grossister af disse mærker, men jeg synes det er noget nær umuligt at finde frem til dem, samt hvor jeg skal lede. Er der en portal eller endnu bedre, nogen der har direkte kontakt til nogle af disse mærker, som jeg kan tage fat i?


Mvh.

Lasse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for tilbagemeldingerne Uptimester og John


Mht. ovenstående links, så er google desværre ikke en ven i det her spil..

Det første link var præcis en af de ting, hvor responsen var noget nær ikke eksisterende.

Fritidsagenten, har jeg også haft fat i, men de har ikke nogen af de produkter, som ville være interessante for vores kunder.


mht. Brandsdistribution, så er det desværre ikke det jeg leder efter. Jeg har behov for at kunne udvælge specifikke produkter, som vil passe til vores målgruppe og den måde, som vi gerne vil brande os på.

Derfor har jeg behov for en mere 'direkte' vej til producenterne, men jeg synes godt nok det er en svær mur at bryde ned, når man ingen respons får, hverken på mail eller telefon.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja alle kan jo google northface osv men det er jo præcis som du skriver - langt fra sikkert de vil levere. Jeg kan da også lægge tonsvis af links til D&G og hvad ved jeg - problemet ændres ikke - de vil som udgangspunkt ikke lave faste leverancer af deres kollektioner. Man kan finde restpartier osv - men det er jo ikke det du søger

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften Lasse,

Mærkevarerens kontaktpersoner er utrolig travle mennesker, så at få deres opmærksomhed og at få en respons fra dem kan være virkelig svært.
Men når det så er sagt, er det langt fra umuligt. Alt afhængigt af hvor stor din butik er (Hvis du altså har en!), jo nemmere bliver det at få deres opmærksomhed.

Jeg ville prøve lykken på de sociale medier. Deres social media managers, som de kaldes, er som sagt travle mennesker, men de er stadig udefter nye partnere konstant, da det er en del af deres arbejde.
Nu kan det måske godt virke lidt uoverskueligt, at skulle tage kontakt til disse social media managers, hvis man måske ikke har den størreste followering på instagram osv. Men det kan snildt lade sig gøre! Bare tålmodigheden er på plads.

For at forberede dig på nogle af de ting de måske kunne tænke sig at have svar på, så kommer jeg lige med en lille liste her:

Hvor mange år har du været i erhvervslivet? (Hvis du lige er startet, så er det ikke lige de mærker du skal gå efter)

Hvad er størrelsen på din butik? (Hvis du har en)

Hvilken procentdel af din butik er Kvinder? / Mænd?

Hvilke andre tøj mærker har du i din butik?

Hvilke butikker i dit område betragtes som konkurrence for din butik? (Igen. Hvis du har en fysisk butik)


Hvis de sociale medier ikke lige var noget for dig, kunne du også prøve at finde tøj mærkernes PR contact.
Jeg har før gjort brug af LinkedIn til, at finde fx social media managers for noget bestemt. Da LinkedIn vil give dig en "liste" med forskellige mulige mennesker der kan være social media managers for fx Vans osv.

Håber det hjalp bare lidt.
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan skulle jeg kunne gætte hvem du har talt med ud fra det du skrev i først indlæg?

Du spurgte efter dansk distributør, du fik et link.

Du spurgte efter varepartier, du fik et link til restparti distributør, hvor alle med cvr. kan blive oprettet.

Takken er en stjerne og kritik, det er simpelhen for småligt.

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tak for din respons.
Det var ikke noget jeg selv havde haft i tankerne, men vil arbejde hårdt for at gå den vej med det samme!

Vores webshop er på nuværende tidspunkt ikke på landkortet indenfor fashion, men er en af den mest sælgende indenfor elektriske skateboards i Danmark, og har derfor dagligt xxx antal besøgende, så lidt er der da at 'vise frem'.

Endnu engang tak

Mvh.

Lasse

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil vælge og vrage mellem deres kollektioner, skal du have fat i brandet selv, alternativt deres danske distributør eller agent.

Grossister forhandler primært kun ældre styles, dvs restlageret og overskudsvarer fra mærkerne, og der kan du sjældent plukke og vælge, som du ønsker, fordi de ikke har det fulde sortiment til rådighed, og såfremt du kan det, så betaler du også en høj pris for det.

Så der er kun en vej, og det er at blive ved med at kontakte mærkerne og håbe på, at de finder din shop/koncept interessant.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)