Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagersystem til webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Hvilket lagersystem bruger i til jeres webshop og hvorfor? Jeg vil helst gerne undgå at skulle ændre manuelt hver eneste gang en ordre bliver foretaget. Findes der et enkelt og nogenlunde billigt system der kan integreres til webshoppen således at beholdningen bliver opdateret når en ordre bliver gennemført? :)

Vh

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket webshop system bruger? 

Såfremt du ikke har flere sider, eller fysisk butik ved siden af. Ja så skulle jeg da ikke mene der er brug for at rette noget manuelt hver gang der sælges? Jeg har i hvert fald endnu ikke set et system, hvor der ikke er lagerstyring indbygget. 

Skal du have flere webshops til at tale sammen, med samme lager. så må jeg være dig et svar skyldigt. 

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system bruger du.?

Jeg synes da de fleste har et lager-system.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes nogle forskellige løsninger, men det kommer helt an på hvilket system du har. Jeg kan måske endda godt hjælpe dig, som en del af en pakkeløsning kan jeg tilbyde POS/kassesystem som er fuldt integeret med din webhsop og som endda kan også kan integreres med Economic og deres lagermodul. Så når du får en bestilling i din butik eller i din webshop, så er alt hele tiden opdateret begge veje og bliver bogført korrekt. Du må gerne skrive en PM til mig hvis du gerne vil hører mere 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebzo

Ethvert webshopsystem bør have lagerstyringsystem. 

Jeg arbejder med Weebio.dk 

Vi har komplet lagerstyringsystem. 

Systemet indgår som en del af vores gratis starter plan.

Ordrehåndtering
Fakturering
Kreditering
reklamation
Del ordre
Del fakturering 
Del forsendelse
lagerlokationer

www.weeebio.dk


Jeg går ud fra, at dit spørgsmål er relateret til WooCommerce?

Vh. René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René

Kan i også håndtere forskellige indkøbspriser på samme vare? Altså for at kunne gøre varelagerets værdi op nogenlunde præcist er det en feature som jeg synes mangler i mange systemer.

Vi oplever når vi køber den samme vare hjem at prisen sjældent er den samme som sidst. Enten fordi leverandøren har hævet prisen eller pga. valutaudsving. Har man så stadig nogle på lager til gammel pris ender man med at skulle justere indkøbsprisen til et gennemsnit af ny og gammel pris for at kunne give et retvisende billede af lagerets værdi. Tænker der må være andre som har samme problem.

/Nicolai

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det er markedsværdien af en vare der bestemmer prisen, ikke hvad den en købt den for. :) ??

Nej men du kan fx. oprette prislister med forkellige priser på den samme vare, du kan efterfølgende tilføje kundegrupper til dine prislister. 

Det er en B2B feature. 

Vi har dog en anden feature, som vi er glade for. 

Når du som lille leverandør fx sælger dine produkter til store landsdækkende kæder, kan du opleve, at de kræver du bruger deres produkt nummer til dine varer, når du fakturerer dem.

Derfor har vi lavet en feature som hedder, kundetilpasset produkt nummer. Du kan så oprette sekundære produktnumre til dine produkter, som du efterfølgende kan tilføje til en faktura fx til Coop.

Vh. René


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke i forhold til prissætning, men i forhold til at opgøre varelagerets værdi ved årsafslutning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)