Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til lokale ved åbning af "Gør det selv bil/båd vask" HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Amino'er

Jeg har googlet, googlet, googlet men føler mig ikke godt nok rustet til at kigge efter lokaler endnu, og det er så her i kommer ind i billedet, i er altid så hjælpsomme og håber på at få nogle brugbare svar, og rigtigt gerne fra folk der har erfaret sig med ovenstående.

Jeg og en partner går med tanken om at åbne en "Gør det selv vask" i Sjælland, vi er dog i tvivl om krav til lokaler? Næste step i planen er at undersøge lokaler i den pågældende by, og se hvilken der passer til vores forretningsplan (Skal det være et lukket lokale? skal det være et åbent tag ligesom støvsuger pladserne på tankstaioner?)

Kræver det godkendelse af kommunen? det er ikke en automatiseret vaskehal, men en hal/lokale/åben garage hvor der er tilsluttet en maskine, hvor folk kan stikke poletter i og vaske deres egen bil. Dette udleder selvfølgelig noget vand/sæbe?

Jeg har set mange klargørings fimaer hvor de blot åbner på et gammelt værksted og vasker biler ved indkørslen men dette er vel ikke heldt lovligt (medmindre de har div. tilladelser på plads selfølgelig?

Jeg håber på nogle brugbare svar og ønsker jer alle en god sommer, hvis der skulle være en på Amino der "pusher" gør det selv maskiner, såsom dem enkelte tank stationer har, må i meget gerne skrive pb.

Mvh

En noobie.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12932
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spørg den lokale kommune, der vil formodentlig kræves en eller andem form for miljøgodkendelse. 

Tilmeldt 25. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:17

Hej Ravn

Jeg har netop sendt en mail til kommunen, og afventer nu svar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)