Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for solo restaurant besøg

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46621
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ja når du har faktureret dine kunder fuldt  - med en fortjeneste der viser det er erhvervmæssigt med overskud for øje med moms - så har du fradrag for udgiften med moms - Du skal kunne kombinere det til din indtægt fra samme aktivivet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jul 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:43
Hvad skal jeg bogføre det som? Jeg bruger Dinero og hvis jeg vælger at bruge restaurant, så har jeg to muligheder. Repræsentation forretningsforbindelser, med delvist fradrag, eller repræsentation personale, med fuldt fradrag. Men det er jo ingen af delene?
Er i øvrigt helt grøn i Dinero, og i bogføring i al almindelighed
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46621
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04

stadigt forudsat skat accepterer at det er en del af forretningen og slet ikke repræsentation eller spisning til egen fordel  så må du bruge en ny udgiftskonto med fuldt moms og skattefradrag 
Jeg er stadigt ikke sikker på skat ikke som minimum vil sige du skal modregne din egen besparelse ved spisningen for dig selv - men meget vil afhænge af at du måske faktisk viser et større skatteoverskud samlet på det
Jeg siger det mere for, at du ikke ved en skattekontrol skal få grim overraskelse fordi skat ikke synes helt om metoden - En mulighed er bindende svar fra skat, men bagdelen er, at så skal du rette dig efter det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)