Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte mit eget tøjfirma, som 14 årig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen
Jeg er en 14 årig gut, ved navn Philip Leon

Nå, men nu til sagen.
Sagen er at jeg længe har overvejet at starte mit eget tøjmærke.
Dog ved jeg ikke helt hvordan?

Så jeg tænkte på om nogen her inde ville hjælpe mig med mine spørgsmål.

Leverandør - Hvordan får jeg fat i den bedste for mig?
Design - Har fået afvise jeg skal tegne et design i hånden, men er der nogle programmer der er bedre?
Få det ud i verden - Skal jeg "bare" lave mig en lille webshop, hvor jeg så kan købe annoncer på Instagram, Facebook, osv.
Noget jeg burde vide, inden jeg drager mig ud i denne "nye" verden?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I alle fald, at du jo ikke lige kan indgå forpligtende aftaler med leverandører eller andre - lige som du sikkert ikke kan få betalingsordninger for en webshop. 
Det hænger sammen med, at man ikke må indgå den type aftaler før man er 18 - ligeledes jo heller ikke forpligte sig til leverancer til kunder

Når du er 15 kan du søge dispensation til enkeltmandsvirksomhed men de fleste får en over 18 - oftest en forældre, til at stå for alle aftaler og drive firmaet formelt, mens de selv så laver alt arbejdet i princippet. Det gælder uanset du prøver dig frem uden virksomhed - da du ikke må optræde SOM virksomhed - heller ikke bare som person under 18. For forældre er det ofte en god måde at hjælpe, at de tager CVR (virksomhed) ansvaret

god vind med det i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip.

Ville anbefale du fik en forælder til at lave et selskab til dig, så du kan komme videre med at bygge det op m.m.

At vælge en god leverandør, er at prøve sig frem og føle på det, og sats på den som giver mest mening og virker mest pålidelig.

Photoshop er der mange som der bruger, udover det er det ikke lige min force. Og som ny skal man altid lige starte blødt ud og bygge op omkring det så det hele ikke falder ned omkring en. Start eventuelt med et produkt, og få det ud på markeder, en webshop, diverse events dog ville jeg starte med venner/familie og det så du kan se hvordan de tager imod det før at man går STORT :).

Håber det giver mening.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 21. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fået min mor og far med på ideen (men tror ik de ved hvordan man gør det)
Min mor arbejder med bogholderi så hun ville gerne hjælpe mig på den fond.

Tusind tak for hjælpen til jer begge to
I må begge have en god aften :)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at høre!

Held og lykke med din idé!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)