Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returnering / inkasso

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
1. Et netfirma vil ikke refunder mig for alle vare som jeg har sendt retur.
De mener at de har modtaget kun 1 vare.
De har bekraftæt på deres hjemmeside “ på mine retureninger” i april “bækraftet, tilbagebetaling gennemført” men nu har de fjernet dette bekraftælse.
Har heldigvis taget print screen
De siger prudslig at dette bækraftelse er på refundering- men jeg har heller ikke fået de hele beløb.....
2. Jeg kan også se at de har fjernet returnering bækraftelser fra andre ordrer som jeg delvis har sendt retur i 2016,2017
Har også gemt print screen ( men ikke på alle ordrer)
Og nu de vil have penge fra mig.....
Fordi de siger at de har ikke modtaget alle varer men de har refunderet for mig.
Hvem kan jeg kontakte for at hjælpe mig med det?
Er der noget af jer har været i sådan situation?

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er forbruger, kan du klage via forbrugerklagenævnet.

https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/saadan-klager-du-til-forbrugerklagenaevnet 

---

Hvis det er B2B, er eneste mulighed en retssag. Enten via advokat eller som småsag.

http://www.domstol.dk/saadangoerdu/Smaasager/Pages/default.aspx 

Ved B2B skal der være tale om et større beløb, før det kan betale sig at gøre noget.

Vær opmærksom på at en småsag let kan udvikle sig til en rigtigt retsag, hvor der ikke er loft over omkostninger. F.eks. hvis afgørelsen ankes af modparten.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)