Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT partner/Medejer søges ...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg købte tidligere et tema hos www.wpdating.com med henblik på at lave en skræddersyet hjemmeside (www.datingns.dk) for singler i Nordsjælland. Den skal have fokus på at møde andre singler, men også via begivenheder udelukkende i "nærområdet". De lokale begivenheder adskiller sig markant fra alle andre datingsider. Her kan man mødes med andre singler og efterfølgende skrive en besked til dem som man delte kemi med. Men også speeddating udelukkende i lokalområdet og priser i den lave ende skal tiltrække betalende medlemmer ...

Det hele startede op da jeg for 4-5 år siden startede facebookgruppen: Singler fra Nordsjælland. Det blev hurtigt en stor succes, og har i dag mere end 1700 (gratis) medlemmer. Her er dating ikke tilladt. Jeg vil bruge facebookgruppen som et springbræt når hjemmesiden skal søsættes, men også starte en ny facebookside op med firmaets navn.

Lige nu er jeg dog ved at gå kold på "færdiggørelsen "af hjemmesiden, bl.a. oversættelser til det danske sprog m.v.. Der mangler omkring 25-40% før den er klar. Det er netop de it-mæssige udfordringer som generer mig, da jeg ikke selv kan programmere. Hjemmesiden laves i wordpress.

Jeg håber, at finde en dygtig "it-partner" herinde som kan blive medejer. Vi skal selvfølgelig tale om en fair % fordeling af virksomheden til dig. Personen skal kunne hjælpe til med nye ideer til hjemmesiden samt gøre den færdig .... og løbende vedligeholde/opdatere den.

Jeg bliver selv den primære som driver den.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skal da være velkommen til at skrive til mig i privat.. så kan vi da se på det..

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hofes, 

Jeg er udvikler og er helt vild med din post, fordi du beskriver din ide og samtidig med det så skriver du også hvad du skal gøre i firmaet så stort kudos til dig, har desværre ikke selv tid til at hoppe med på det projekt, ellers så var jeg hoppet på. 

Hofes:
Her kan man mødes med andre singler og efterfølgende skrive en besked til dem som man delte kemi med

Bare af nysgerrighed, det lyder lidt som det er noget ansigts genkendelse du er ude i her, Har du egentlig en algoritme til det? 

Mvh.

Lurks!

Edit glemte helt at skrive held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)