Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter som 13 årig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino!

En ven ved navn Noah og jeg, har i tankerne om at starte en sportsnetavis, som vi gerne vil udvikle til danmarks største. Vi skriver lige nu ved en anden sportsnetavis, men vi synes begge selv ikke det er ordentlige forhold, så vi er meget tæt på at forlade.
Vi har begge gode skrivefærdigheder, og er ikke bange for at interviewe folk. Vi har allerede interviewet flere fodboldspillere, og kommet på flere presselister.

Vi har allerede tænkt over webhotel, og vi har kigget på et Bronze webhotel hos Chosting.dk. Det har 5GB plads, 50GB trafik, gratis SSL, 2 domæner og en masse oveni - blandt andet ubegrænset mail adresser, ubegrænset mysql databaser, ubegrænset underdomæner og ubegrænset FTP konto. Og meget mere :)
Jeg er bare i tvivl, om det er nok til en Wordpress hjemmeside, hvor vi skriver artikler, og har nogle billeder osv. Opsætning osv har vi styr på ;)

Hvis i skulle have nogle andre forslag, som er til en overskuelig pris, for to unge drenge på henholdsvis 13 og 16 år :)

Vi har allerede en kontakt til spørgsmål af juridisk karakter. Men vi vil også gerne høre, om hvordan man bedst kommer igang - altså er der nogle der kender et sted, hvor det står simpelt, og er let forståeligt, eller bliver man bare nødt til at læse på "voksensprog"?

Hvis i har nogle spørgsmål, så skriv dem endelig!

Pssst. hvis der sidder en dreng eller pige, som gerne vil være med i projektet, så skriv en kommentar ;)
Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anthon

Hvilke bestemte spørgsmål har i af juridisk karakter?

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hjalte

Det lyder super spændende. :)

I forhold til hosting ville jeg klart anbefale UnoEuro. Det er billigt, god service og så er det (næsten) aldrig nede. Har drevet hjemmesider gennem UE i et par år og har aldrig haft problemer. 

Held og lykke med det!

Mvh

Mikkel 

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har sendt jer en privat bedsked

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hjalte.

Du skrev, at I muligvis ønskede en partner mere i projektet, noget som jeg kunne være interesseret i.

Så lidt om mig:
Jeg er 15 (pr. 6. august) Går meget op i iværksætteri og karriere og er aktiv politisk.
Bor i Haslev (Sjælland).

Jeg formoder, at I virkelig brænder for at skrive om sporten. Derfor tænker jeg måske, at jeres måske mindre elskede del er den mere administrative del, som er noget af mit mest elskede. Jeg har samtidig gode skrivekundstskaber og ville også meget gerne skrive en masse gode artikler. Det lyder som en interessant idè med en sportavis.

Dog noget som i forvejen har nogle meget store konkurrenter. Så min 'bekymring' ligger, hvordan avisen (I) vil skille jer ud fra mængden? (Du skal selvfølgelig ikke skrive hvad, da det jo er forretning 😉)

Hvis du kunne tænke sig at høre mere om mig, så må du meget gerne kontakte mig
* Evt. På Messenger (Andreas Bøndergaard) * eller mail: boendergaard03@gmail.com

Mvh
Andreas Bøndergaard

Jeg glæder mig til at høre fra jer/dig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)