Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning af web-moduler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har startet en abonnements hjemmeside-hosting service hvor jeg over tid vil lave nye moduler til glæde for alle mine kunder.
Jeg vil høre hvad Jeres erfaringer er med prissætning af sådanne moduler.

1. Lader I en specifik kunde betale for udviklingen af modulet, hvis behovet kommer fra kunden? Eller er det bedre at dække det selv og så få udgiften ind via opsætningsgebyr + ekstra månedlig ydelse?
2. Tager I et opsætningsgebyr og hvor meget? Jeg tænker måske 500 kr
3. Hvad bør sådan et ekstra modul maks koste pr. mrd? Er 25 kr / mrd for meget/lidt? Og ja ved godt det afhænger af hvor meget værdi det giver kunden men se det som en ting kunden vil synes gør sitet meget bedre men ikke er en need to.

Jeg synes selv det er irriterende med services der koster noget men hvor hver lille småting koster ekstra så måske I har en bedre model?

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det tror jeg nemt du kan finde svar på via google på 10 min. Søg fx magento extensions og der kommer mange udbydere. De fleste udvikler selv dem men størst potentiel volumen til en start og udvikler derefter baseret på efterspørgsel - vil jeg tro. Du bevæger dig ind på et område hvor der er meget stort udbud på en del områder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)