Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spammer - kan man gå efter vedkommende?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver en del konkurrencer i samarbejde med nogle af de største danske virksomheder og har et problem med en der spammer konkurrencerne med mange tusinde automatiske tilmeldinger, dette foråsager en del oprydning både hos os og hos kunderne - og det koster mange timers arbejde, som der kun er os til at betale for. 

Vedkommende har en del domæner, hvor han lukrerer på danske brands (teleudbydere) hvilket i sig selv må være at overtræde noget lovgivning.

Nogen gode forslag?

/Arco

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gå til forbrugerombudsmanden til at starte med :).

De arbejder med spammers hver dag og via dem kan du nok få den hjælp som du skal bruge.

Dennis.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis E.R Pedersen:

Ville gå til forbrugerombudsmanden til at starte med :).

De arbejder med spammers hver dag og via dem kan du nok få den hjælp som du skal bruge.

Dennis.



Nej, det tror jeg slet ikke er et fokusområde for forbrugerombudsmanden. De fokuserer mere på ulovlig udsending af SPAM og ikke tilmeldinger.

Hvad med opsætning af rechapta kan det ikke hjælpe?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer vel helt an på hvilken slags spam det er, kan godt være at jeg misforstod hvad hun mente.

Men hvis tilmeldningerne kommer fra spam, er det vel stadig et dækningsområde af deres :). 

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det nemmeste ikke at du teknisk forhindrer ham i at gøre det.

art

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)