Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger og regler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gået med en idé om at starte alkohols leverings firma op til fester, men tænker hvad er udgifterne til dette? Jeg ved jeg skal bruge udgifter til Lager, Hosting & Transport. Mit spørgsmål er umildbart, hvad kan jeg regne med at skulle bruge på lager til at starte med? 

Har kigget og kan se at jeg ikke skal bruge bevilling fordi jeg ikke åbner "alkoholen" for kunden, er det korrekt? 

Jeg vil også gerne have cigeretter med, skal jeg have bevilling for at må sælge dem, har ikke kunne finde noget på google?

På forhånd tak!

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

UnScope:

Har gået med en idé om at starte alkohols leverings firma op til fester, men tænker hvad er udgifterne til dette? Jeg ved jeg skal bruge udgifter til Lager, Hosting & Transport. Mit spørgsmål er umildbart, hvad kan jeg regne med at skulle bruge på lager til at starte med? 

Har kigget og kan se at jeg ikke skal bruge bevilling fordi jeg ikke åbner "alkoholen" for kunden, er det korrekt? 

Jeg vil også gerne have cigeretter med, skal jeg have bevilling for at må sælge dem, har ikke kunne finde noget på google?

På forhånd tak!

Du behøver vel ikke at have udgifter til lager. <

Fylder det mere end du kan have det i en garage/værelse til at starte med?

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke slags fester vil du levere til? Tror du kunne skabe en succesfuld forretning ved at bringe alkohol ud efter kl 21-22 hvor de fleste supermarkeder lukker, på samme måde som man bestiller en pizza. Du kan formentlig tage en pris på mellem hvad barer og klubber tager og så hvad det normalt koster i butikker + levering. Jeg ved at nogle pizzariaer sælger øl og vin kun ud af huset, så det skulle være muligt for dig at starte noget lignende uden bevilling til at servere, men der er stadig regler for import, distribution og salg af alkohol der skal overholdes.

Hvis du vil have flere idéer til dit forretningseventyr, så er jeg jo lige her :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)