Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO-analyse af din hjemmeside / webshop! 💥

Side 5 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Fint initiativ - du er da ikke bange for at arbejde her i sommervarmen Cool

Det vil være dejligt, hvis du kunne komme med nogle ideer til www.alfa-omega.dk

På forhånd tak!

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper 

Jeg håber ikke at du har glemt https://www.vvsochbad.se 

:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

liunaud:

Hej Kasper 

Jeg håber ikke at du har glemt https://www.vvsochbad.se 

:)

Überhaupt nicht; I'm on it! Det tager bare lidt tid, når man forsøger at passe et arbejde ved siden af... høhø. [;-)]

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kristensen:

Du må også meget gerne tage et kig på: https://www.gulvafslibningpriser.dk/

Hej Simon.

Tak for din deltagelse. 

Sjovt, jeg var sikker på, at jeg allerede havde vendt tilbage til dig... jeg husker åbenbart som en guldfisk. 

Anyway; du arbejder selv med SEO, oder was? Jeg tænker mht. den opadgående refererende domæner-kurve på Ahrefs. Skønt at se. 

Første tip: Din forside har to <h1>-overskrifter. Lav evt. den ene om til en <h2>. 

Du har, ifølge Ahrefs, en tiendeplads på de primære søgeord "gulvafslibning." Med 3.400 månedlige søgninger er det et pænt fedt søgeord. Jeg synes, du bør overveje at udarbejde mere indhold til  din forside. Gerner over de 1.000 ord kunne være sjovt. Du har jo relevans allerede, og du kan passe lægge dette tekst ind nederst under din call-to-action-sektion i bunden.

LSI-søgeord at tage med i din (nye) tekst: 

  • Gulvafslibning og maling
  • Byer (Ikast, Herning, København, Ballerup)
  • Billig gulvafslibning.

Gode title tags.

Linkbuilding

Har hungrer du nok ikke just efter tips: Du er jo godt på vej. 

Du må sige til, hvis du er på jagt efter at erhverve flere - så har vi helt sikkert lidt. Smile1

Eftersom du jo har styr på det meste, virker det til, bliver dette den absolut korteste SEO-analyse af dem alle. 

Content, linkbuilding, hamre. 

Ydermere har du lidt strukturelt i din interne linkstruktur, vil jeg mene: Lige nu rangerer din forside på "gulvafslibning priser," trods du har en underside til det. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Du må meget gerne tage et kig på https://brugt-it.dk :)

mvh Jakob

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du også har overskud til det må du også gerne kigge på vores norske site https://www.billigvvs.no 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

https://fjern-lus.dk eller https://arganoil.dk  :) 

Hej - tak for din deltagelse også. 

To meget konkrete sider; ikke tit, jeg ser det. Og kun én url i søgeordsmæssig regi pr. stk. God stil. Smile1
Fjern-lus.dk
Linkbuilding...
Med kun tre refererende domæner virker dette til at være OMRÅDET, hvor du bør sætte ind. Dit onpage-indhold på den pågældende underside er jo temmelig i orden, vil jeg mene.
Og med en 13-1.400 ord sammenlagt, så er det også ganske udemærket rent volume-mæssigt, det du har på siden. 
Ifølge Ahrefs har søgeordet "fjern lus" 40 søgninger på månedlig basis. Og eftersom det er det eneste søgeord, så SKAL du jo ligge nummer #1 på denne søgning, før denne side giver mening. 
Hele side ét er lige nu domineret at guide-artikler fra de store, danske sider: Fx Politiken. 
Så, ja... linkbuilding, linkbuilding, linkbuilding. 
Disse to er iøvrigt to <h1>-overskrifter på din forside (lidt en dårlig idé): 
(9+ effektive behandlinger mod lus og luseæg 43)
(9+ gode råd: Sådan slipper du af med lus 40)
Tallet til sidst er antallet af karakterer i den pågældende overskrift. Gør den ene af dem til en <h2>-overskrift, så du kun har én <h1>.
Har du overvejet at sprede din side mere ud? Altså lave forskelligt indhold, der kan gå efter forskellige søgeord; fx nye undersider, artikler og lign.
Fx har "forebyggelse af lus" 50 månedlige søgninger jf. Ahrefs. 
Blot en idé...
Arganoil.dk

Igen to <h1>-overskrifter:
(25+ måder at bruge arganolien på – DIY 38)
(Arganolie – Marokkos flydende guld 34)
Ooooooog igen et spørgmål om linkbuilding. Jeg tæller syv refererende domæner til denne side.
Du ligger lige nu nr. 35 på "argan olie" (ja, danskerne kan ikke finde ud af sammensatte ord), og det har over 2.500 månedlige søgninger. Ganske udemærket. 
Side et er domineret af webshops og engelske artikler.
Giv den gas med linkbuilding og vend tilbage til mig om et par måneder; så mon ikke der er sket lidt Smile1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

liunaud:

Der er masser af problemstillinger på vores site, men måske kan du finde mere end os og vores bureau :) vvsochbad.se

Hej - så kom jeg til dig.

Beklager ventetiden; det tager alligevel lidt tid at tygge sig gennem alle disse sider. Specielt når jeg også gerne skulle bruge et par timer på at hjælpe mine kunder med at komme #1 på Google. Høhø. 

Anyway: I er jo allerede godt etableret, og det meste, jeg skriver her, forbliver formentlig ikke helt nyt. Vildskud: Kan det passe, at du selv arbejder med SEO? 

Jeg har en lang række indskydelser, og jeg starter skam med det svenske (trods jeg absolut intet svensk forstår).

VVSochbad.se

Jeres linkbuilding-profil ser jo fornuftig ud. Og den har en fornuftig udvikling med gode, kontinuerlige links. 

Kun 37% af jeres backlinks er .se, mens hele 33% er .com. Det skyldes formentlig (og den udfordring kender alle formentlig), at du og dit bureau kommer til kort over mulighederne med svenske linkmuligheder. 

Dog ville jeg, hvis jeg var jer, give en røvfuld for at øge mængden og andelen af svenske .se-domæner; det er trods alt det, der rent logisk giver mest mening, når vi taler om et svensk domæne som jeres. 

(Vi har også en røvfuld svenske links, hvis det er).

**Nu har jeg skrevet røvfuld inden for de første par hundrede ord allerede...**

Ydermere er jeres linkprofil også meget centreret omkring sider, I gerne vil rangere på, synes jeg. Og det kan være enormt farligt i længden. 

Det er helt naturligt at have - når man er et stort site - links til en RÆKKE forskellige undersider; også handelsbetingelser, kontakt os-siden, cookiepolitik osv. Mange SEO-bureauer glemmer dette og har for meget fokus på de enkelte undersider, man gerne vil rangere på. Det er altså ikke spor naturligt i rigtig mange tilfælde.

Derfor vil jeg helt sikkert anbefale jer at sprede jeres linkprofil mere ud på forskellige sider. 

Også diversitet i ankertekst på de enkelte links kunne I brede lidt ud. Stort set alle (læs: +85%) af jeres links er centreret omkring brand, og det er såmænd også OK med en stor andel, men ikke for stor. Overvej at linke til undersider med specifikke søgeord, samt, måske vigtigst af alt, nogle mere generiske termer, såsom: 

- "Klik her" 

- "Læs mere her" 

- "Køb XXX her" 

Selvfølgelig bare på svensk... [;-)]
Søgeord
I får jo en hel del trafik spredt på en masse undersider. Det største søgeord rent volumemæssigt, jeg kan finde, er 1.100 månedlige søgninger på "ifö" - og det er godt nok ikke meget. Det betyder, at I har en række forskellige undersider at administrere, som tilsammen giver jer de 15-25.000 månedlige besøgende organisk, som jeg estimerer. Du har selvfølgelig de præcise tal i Google Analytics. 
Rigtig mange af disse "små" søgninger ligger I ikke nummer #1 på. Og det er en skam. Ofte er det førstepladsen, der får markant flest kliks; så det betyder altså noget at gå fra placering 2-3 til 1. 
Tag fx et søgeord som "roth golvvärme" - 2-300 månedlige søgninger, I har en anden-tredjeplads. (denne underside: https://www.vvsochbad.se/Vaermesystem-Golvvaerme-Roth.html ). 
Der er fx ingen unik og dedikeret tekst på denne underside. En skam. 
Jeg er selvfølgelig godt klar over, at det er et enormt arbejde at skrive tekster til SÅ mange undersider, men bare det at have få hundrede unikke ord med søgeord og LSI betyder altså noget. Og det kan give indvirkninger allerede første måned. 
Prøv fx at se, hvad jeg mener med jeres mange små-søgeord og ikke-førstepladser (direkte eksport fra Ahrefs): 
Keyword Position Volume
roth golvvärme 2 250
elgolvvärme 5 350
ifö sign reservdelar 2 200
tvättho tvättstuga 3 200
avlopp dusch 3 80
köpa toalett 4 100
toalettrensare 2 50
avlopp toalett 3 60
diskho underlimmad 5 100
badkar med blandare 5 90
toalettsits ifö cera 6 100
gustavsberg tvättställ 9 200
toalettlock ifö 4 60
vola duschblandare 2 30
varmvattenberedare 30 liter 12 300
badrum avlopp 4 40
handdukstork svedbergs 11 200
golvvärme el matta 6 70
blandare till badkar 6 60
golvvärmepaket 10 100
underlimmat tvättställ 7 50
handfat toalett 7 50
ifö tvättställ med skåp 6 40
köksblandare utdragbar 9 70
takarm 10 90
el golvvärme matta 7 40
duschblandare badkar 9 70
avlopp toalett 2 60
köksblandare kolsyra 7 30
nimo tvättbänk 15 200
köksblandare diskmaskin 8 40
toalett utan avlopp 5 150
avlopp dusch 4 80
nibette 15 9 50
vad kostar golvvärme 6 70
handdukshylla 14 150
diskmedelpump 14 150
köksblandare kolsyra 8 30
billiga handfat 14 100
rostfria beslag 9 40
badrumsspegel med eluttag 9 30
handdukstork pax 18 200
handtag duschdörr 13 60
avloppsrör toalett 3 40
mora cera köksblandare 11 30
intra teka 14 60
ventilöverstycke 12 40
golvvärme uterum 6 90
läckande duschblandare 3 40
engreppsblandare 19 150

(Venstre = søgeord, midt = jeres placering, højre = månedlige søgninger). 

**Søgeordene her er de 50, som Ahrefs vurderer, I får mest trafik fra --> derfor de mest relevante (ved mindre jeres Analytics-data siger noget andet)**

Der foreligger en enorm mængde guld for jer ved at rykke bare et par pladser op. Der kan sagtens være tale om en 100% stigning i organiske besøgende, hvis du går fra #2 til #1 på et givent søgeord. 

Hastighed

Her er lidt at kigge på: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=da&url=https%3A%2F%2Fwww.vvsochbad.se%2F

Kunne være sjovt lige at få den baren 10-point op, så den ligger solidt på +85 på begge enheder i det grønne felt. Men det virker til at være tekniks optimering det meste af det; server, struktur i javascript/css, billedkomprimering mv. 

Med et håndkodet system som jeres burde det være lige til at optimere for jeres dygtige udviklere (whatcms.org kan ikke finde CMS, hvorfor jeg antager håndkodet) .

Der er sku nok at tage fat på, og jeg kunne blive ved hele formiddagen - og aftenen med. Giv evt. et kald på 81 40 59 48 eller smid mig en mail på kf@webbler.dk.

Jeg kommer til jeres norske side i dag også; laver lige et nyt indlæg til det. 

Hvad med det danske BilligVVS.dK? 

Tilmeldt 11. Jul 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tusinde tak :-)
Side 5 ud af 8 (71 indlæg)