Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresse?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære Aminobrugere.

Jeg leder efter en person der er villig til at jeg kan have adresse hos dem.

Jeg står i den situation at jeg ikke er så gode venner med min familie, pga jeg er sammen med min nuværende kæreste.

Hun står ikke i den bedste økonomiske situation og vi begge vil spare op, så vi kan flytte sammen. Problemet er bare at hun lige nu får offentlig ydelse, boligstøtte og børnepenge, som er gode midler vi kan bruge, til at få sparet penge op og flytte sammen når vi får et barn.

Beklager at dennne ikke har noget med iværksætteri at gøre, men ser muligheden da jeg har søgt længe. Det eneste er bare at jeg kan have adresse hos denne person ... Og jeg giver dig gerne en lille skilling pr. måned for hjælpen.

vh. 

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Quendrim,

Jeg tror ikke det bliver en nem opgave at få nogen til at hjælpe jer med at begå socialt bedrageri (for det er faktisk bedrageri hvis I bor sammen, men du har adresse et andet sted). Det er jo vores skattepenge som er med til at dække offentlige ydelser, boligstøtte og børnepenge, så det gør lidt ondt i mit hjerte at nogen der modtager de penge egentlig ikke er berettiget til det.

Et meget venligt råd herfra, arbejde r**** ud af bukserne i stedet for, om det er et fuldstændigt intetsigende arbejde I hader, så vil det stadig være helt ærlige tjente penge, som I kan glæde jer over at kunne bruge på et fælles hjem. Jeg har selv i mange år arbejdet aften og weekend ved siden af studie, hvor min mand og jeg kun skiftede til at være hjemme med vores børn. Det var sindsygt hårdt, og især når jeg kunne se andre studerende mødre der "boede alene" sidde med deres kærester på terrassen og drikke kaffe hele dagen, på samme tid som alle mulige enlige tilskud rullede ind på deres konto. Men jeg kunne være stolt af mig selv, og os, fordi vi kæmpede! Og da vores nabo blev indkaldt i retten og skulle betale et seks-cifret beløb tilbage til staten, for hun blev dømt for socialt bedrageri for at modtage dobbelt ydelser som enlig i flere år på samme tid som hun havde en kæreste boende; ja så tænkte jeg at Karma rammer dem der tager den nemme vej... 

Du skal vide at kommunen følger op på hver en mistanke om socialt bedrageri. Bare det at I venter barn sammen, men ikke har adresse sammen, får en klokke til at ringe ved dem. Og så vil de overvåge Facebook, Instagram, tage billeder udenfor din kærestes adresse og din fiktive adresse på forskellige tidspunkter, og meget nemt kunne bevise at du ikke bor på den adresse du har opgivet. Og så risikerer I begge at skulle betale hver en krone tilbage!

Så ikke for at sparke en der allerede ligger ned, men der må være andre muligheder for jer, og dette er ikke løsningen!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)