Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kunder i løbet af ugen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan regne ud, hvor mange kunder jeg skal have i stolen i løbet af ugen? Jeg satser på at arbejde at arbejde 4 dage i ugen og vil gerne have en løn/overførsel på ca 18.000kr til min privatkonto og samtidig kunne sætte et fornuftigt beløb ind hver mdr til pension. Jeg har udgifter ialt for ca. 6000kr når alt er med. En behandling koster 349kr. og jeg betaler ikke moms, men lønsum af mine behandlinger.

Håber der er en skarp talknuser der vil hjælpe herWink

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel rimelig simpel matematik? Regn ud hvad du skal har af udgifter totalt hver måned (Løn, lokale, materialer, forsikringer, markedsføring og et ton af andre ting), og del det med prisen på din behandling.

Hvis vi siger 18.000+6.000+"fornuftigt beløb" (Sat til 4.000kr) giver det total 28.000kr/md.

28.000 / 349 = 80 behandlinger pr. måned (Afrundet), det giver ca. 20 behandlinger om ugen, 5 om dagen hvis du har åbent 4 dage i ugen.

Men der er ikke talt ferie, sygdom, forsikring eller andre udefrakommende ting du måske ikke har med i dine tal.

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det regnestykke kan jeg også let komme frem til. Her er der jo ikke betalt skat, lønsum, ferie og der er ikke regnet pension ind osv....


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)