Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil....?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være dårlig stil, at lave et webcommunity, hvor besøgende kunne tegne et billede af M....... ? Andre brugere kunne så stemme efter hot or not princippet.

Hvis det var blevet lavet i oktober 2005 på engelsk havde det helt sikkert givet rigtig mange besøgende og en masse linklove.

Jeg har ikke selv lyst til at kaste mig ud i det, men undrer mig over, at ikke andre har fået ideen og virkeliggjort den?

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 20:41

??? Jeg kan hverken finde hoved eller hale i dit indlæg...

Hvad betyder M....... ?

Vh Brian Confused 

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:47

Den krise som har sat DK i et dårligt lys i visse lande, tænk på den, og hvorfor den forekom. Så ved du hvad han mener med M.....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:47

Nok ikke så smart... Men prøv bare Smile

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 20:54

Mange tak. Så forstår jeg det meget bedre :-)

-Brian 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:39

Ja, lad os da endelig blusse det endnu mere op.... :-(

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:03

Altså den stakkels tegner er ønsket myrdet flere gange nu, så jeg synes personlig det er en uffatelig dårlig ide :).

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:56

Da jeg først så dit indlæg, troede jeg det drejede sig om mandebladet M! - Det gav så slet ingen mening Smile

Anyway.. undrer det dig seriøst at ingen har virkeliggjort din ide?  

Fra Ledøje / København
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:40
Ja, det er dårlig stil. Fordi det er dårlig stil at lave forretning på at genere andre (og jeg gætter på at de mange besøgende og links skulle have et merkantilt formål). Fordi en sådan side ikke vil have andet formål end at genere anderledes troende. Ytringsfriheden skal man kæmpe for - men det gør man bedst ved at bruge den sobert - også imod forhold / holdninger / mennesker, som man er imod. Med venlig hilsen Henrik Wolfhagen
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:58

Det ville da være rigtig dårlig stil !..

M... er gået hen og blevet et utrolig dårligt brand for DK, så at bygge videre på det, og gøre det til et helt community, vil da være en ekstrem dårlig idé. Me er blevet et symbol på  misbrug af ytringsfriheden, og sætter generelt Danmark i et dårligt lys. 

Hvad du risikere med en side som den, er nok at den indenfor meget kort tid efter du har lavet den, vil blive hacket af hackere fra mellemøsten - kan i hvert fald ske, og så det lidt spild af kræfter.

Derudover udsætter du dig selv og landet for terror (ved godt sandsynligheden er lille - men den er der, og det er såmænd ikke for at gejle en stemning op jeg siger det)...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)