Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at søge efter en investor ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har igennem længere tid arbejdet på et projekt og er klar til at starte ud kommercielt.
Det store problem er, som det ofte er, penge - I københavnsområdet er kvadratmeter prisen højere end prisen på guld eller bitcoin.

Det betyder desværre at jeg skal bruge ekstern kapital, da jeg ikke har 1 million til at betale for huslejen det første år.

Når man skal ud og finde en investor, er der nogen her på amino som har nogle gode tips til hvor man skal lede ?
Synes det er lidt en jungle derude :)


Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med skal du jo skrive et prospekt, hvor du gør rede for dit projekt, hvad du skal bruge penge til - og hvilket forventet afkast man som investor vil få - og ikke mindst hvornår man får pengene igen.

Sådan en formulering kan godt tage noget tid at formulere - og så skal du være rundhåndet med at dele den ud. F.eks. kunne du jo havde linket til den her i dit opslag :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Ja sådan et tager lidt tid at lave, men er næsten færdig med mit :)
Jeg vil dog ikke linke til det her, da det jeg er igang med er så unikt at jeg helst ikke ser andre løbe med bolden :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du børs noter dit selskab i sverige har du nemt ved at skaffe kapital

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Vi er personer, der tilbyder internationale lån, der spænder fra € 2.000 til € 100.000.000. Med kapital
som vil blive brugt til at yde kortfristede og langsigtede personlige lån til en rente på 3% om året
  . Vi yder lån Finansielle, Realkreditlån, Investeringslån,
Auto lån, Personligt lån. Vi er tilgængelige for at tilfredsstille vores kunder i højst
  3 dage efter modtagelsen af dit ansøgningsskema.
Ingen er seriøs om at undlade at stemme.

Her er vores e-mail: abbas.panah8@gmail.com
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)