Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komprimering af Nyhedsbrev "links" Hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære alle Aminoer 

Jeg har været oppe hele natten for at optimere min side, langt det meste er lykkedes rigtig godt men jeg har ikke kunne finde et forståeligt svar på dette problem. 

Det er et pop-up nyhedsbrev jeg har tilføjet til min side, men dette skader tilsynladene min pagespeed og SEO optimering.

Er der nogle som kunne være behjælpelige med tips og tricks til hvordan man komprimerer dette?

På forhånd tusind tak

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt, har du ikke kontrol over filer på en ekstern server. Dvs., at når Mailchimp ikke selv komprimerer de filer du henviser (linker) til, er det uden for din kontrol.

Som udgangspunkt... fordi afhængig af hvor teknisk du er, findes der faktisk alternative løsninger:

1) Find et plugin, som kan downloade filerne for dig, så du selv kan komprimere dem, og henvise til dem lokalt (på din egen server).

2) Skriv noget kode i dit foretrukne serversprog/programmeringssprog, som gør det samme som ovenstående.*

3) Køb eller kod selv en Javascript/jQuery-løsning, som indsætter popup-boksen efter sideindlæsningen - i stedet for at indlæse boksen direkte i din HTML-kildekode.*

4) Undlad at linke til filerne fra offentligt tilgængelige sider (hvis alt andet fejler).

* hvis du ikke er rutineret koder/har penge nok, er løsning nr. 2 og 3 ikke for dig - alene tidsforbruget/pengene brugt på selv at udvikle en løsning, står ikke mål med udbyttet (hvis blot din PS-score ligger i det grønne område). Brug i stedet tiden/ressourcerne på noget andet nyttigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

tusind tak for uddybende svar, jeg er ikke en rutineret koder så jeg vil genoverveje om jeg skal have en pop-up email.

Rigtig dejlig søndag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)