Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HAR MEGET BRUG FOR HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et POS kassesystem som kan blive integreret  med min woocommerce shop "den skal være den lagerstyrende del" gerne med mulighed for stragkodescanner.

skal anvendes til min fysiske butik så derfor skal der ved salg i butikken automatisk trækkes fra i lager antal.

 

der er ikke bruge for integration til kortbetaling da jeg har en separeret GSM kortterminal fra Nets/teller.

der er ikke brug for regnskabs integration da jeg selv dagligt bogføre mit salg fra kassen, webshoppen 

Skal anvende min egen pc´er 

har prøvet et hav af systemer til nu men de kan ikke det jeg søger, med samspil omkring lageret, da jeg kun sælger lagerførte vare.

og helst ikke koste mere end 5000 kr

på forhånd tak :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ginie

Lige præcis det du søger har vi hos iPos.dk Du kan fint bruge din egen computer og woocommerce er "master" i vores opsætning.

Når vi startet synkroniseringen op henter dem alle produkterne ned i iPos inkl stregkoder ( hvis de er tastet ind i webshoppen)

Derefter synkronisere den hvert minut og opdatere lagertal begge veje.

Det koster dog 11.000 om året for kassesystem og integration, inkl. support og alle opdateringer der kommer løbende. 

se mere på www.ipos.dk 

Venlig hilsen 

Anders 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ginie eriksen:

Søger et POS kassesystem som kan blive integreret  med min woocommerce shop "den skal være den lagerstyrende del" gerne med mulighed for stragkodescanner.

skal anvendes til min fysiske butik så derfor skal der ved salg i butikken automatisk trækkes fra i lager antal.

 

der er ikke bruge for integration til kortbetaling da jeg har en separeret GSM kortterminal fra Nets/teller.

der er ikke brug for regnskabs integration da jeg selv dagligt bogføre mit salg fra kassen, webshoppen 

Skal anvende min egen pc´er 

har prøvet et hav af systemer til nu men de kan ikke det jeg søger, med samspil omkring lageret, da jeg kun sælger lagerførte vare.

og helst ikke koste mere end 5000 kr

på forhånd tak :-)

Hej Ginie,

Du kan kigge på vores WooCommerce integration her -  https://amero.dk/integration/webshop-integration/woocommerce-integration-flexpos-kassesystem/

Gennemtestet løsning som regulerer dit lager løbende ud fra salg, retur og lagerop/nedskrivninger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)