Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på udlejningsservice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Ostoo Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er cert. slyngevejleder, og vil gerne starte udlejning af fastvikler og andre bæreredskaber som en del av min bærekonsulentservice. Jeg har i dags dato ca 10 fastvikler i forskellige størrelser og tre bæreseler, og jeg har i en prøveperiode haft dem ude i en gratisperiode for at samle erfaring og få lidt kunderespons og reklame på min Instagramprofil Ostoo_official med hashtag #Ostoocollection. Min først tanke var to ugers lejeperiode, som kunden betaler for + depositum og fragt. Men efter prøveperioden, har jeg erfarit at folk har svært ved at overholde afleveringsfrist af forskellige hverdagssituationer som dukker op. Det kan nemt gå tre-fire dage over tiden, og så kan jeg ikke have en ny kund inbooket, hvis kunde nr 1 ikke overholder sin aftale. Så jeg tænker at det ville være en bedre idé at kunden får tilsendt bæreredskabet, og så bliver der trukket et beløb for hver uge som kunden har den, frem til den bliver sendt tilbage. Hvad tror I om det? Eller er der en tredje løsning på det?

Jeg har også tænkt at det ville være en god idé, at folk kunde indlevere sine fastvikler, som de måske ikke bruger lige nu eller som har dem til salg men ikke fundet en købere til endnu, og lade mig have dem til udlejning imens, og så deler vi på profiten, så at det blir en win-win; Jeg får et større udvalg til min udlejningssservice samtidligt som ejeren kan tjene penge på sin vikle. Er der noget jeg skal tænke på i forhold til at jeg forvalter og udlejer andres ejendele?

Jeg håber I har nogle gode råd og tanker
Mvh Linda
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)