Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges (aktier)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Min hjemmeside danskeaktier.com
Er efterhånden ved at bevæge sig fra at være en lille hobby hjememside, til at være noget seriøst.

Jeg kan se på de stabilt fremgående placeringer som haves i de naturlige placeringer på google, og den stigende trafik fra disse.
At jeg inden for en meget kort fremtid vil stå med en seriøs virksomhed på hænderne.

Der er enkelte meget store keywords hvor jeg stormer frem, og nærmer mig toppen. Og ved at kigge på de resultater som er opnået på samme måde, men med mindre keywords. Så ved jeg at dette snart bliver en mundfuld.

I den forbindelse søger jeg en eller måske flere partnere.

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hvad jeg søger. Jeg kan bare mærke at dette bliver en mundfuld som er større en jeg har lyst til at tage alene.
Jeg søger derfor en eller flere partnere, der mener de på en eller anden måde kan bidrage med noget til siden.

Det kan være i form af viden om aktier og handel, eller omkring drift og markedsføring. Det kunne også bare være kapital som en ren investering.
I retur vil du få ejerskab i siden, og dermed også have en passiv indtægt fra de penge som siden tjener.

Jeg er egentlig også åben for at sælge siden, hvis der er nogen som tænker det kunne være noget for dem.
Den har et solidt fundament for stor trafik og seriøse reklameindægter i en ekstremt profitabel branche hvor der betales store summer per visning eller klik. Og den har allerede god trafik.

Grunden til jeg er åben for salg, er dog hovedsageligt fordi det på nuværende tidspunkt vil tjene flere penge på at bruge min tid og penge på aktiehandel, istedet for på drift af en hjemmeside.
Men så længe jeg er medejer vil jeg dog være 100% dedikeret til at vokse siden.

Jeg besvarer gerne alle spørgsmål, men vil ikke gøre det her på amino.
Syntes det virker for mærkeligt at have en privat samtale på offentlig forum.

Har du spørgsmål, så bedes du altså kontakte mig via email.
Du kan gøre dette via hjemmesidens kontaktformular som du finder på danskeaktier.com/kontakt

Ha en god dag. Ser frem til at høre fra dig.




Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle have brugt engelsk ord istedet for danske ord siden du har et .com

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vedr typen af partner der søges. Så kunne programmør og korrekturlæsning også være områder der var relevante.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har slået personlige beskeder fra.

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har et tilbud til dig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)