Hej Håber på lidt hjælp, da jeg i et stykke tid har haft en ide' på tegnebrættet. Noget helt nyt er det nu ikke men mere en videreudvikeling (mere eller mindre:)) end den helt store opfindelse. Here it goes: Jeg ønsker, at tegne/udvikle et hus. Huset skal ikke være større end 30-40 m2, men skal på trods af det indeholde det mest nødvendige. Du skal ikke forestille dig meget mere end et skur, et skur der dog har el, isolering ja som sagt det nødvendige. Jeg forestiller mig at huset skal være meget billig og derfor vil jeg udvikle det i "alternative" bygningsmaterialer, samtidig skal det ikke være FOR alternativ da jeg ønsker huset "nærmest" serie produceret. Altså vi taler næsten hele vægge der laves af gangen, eller at det bliver lavet så simpelt at en hver kan samle det. Jeg er lidt itvivl om målgruppen, jeg ser mulighed for nybyggere der venter på at bygge færdig, hjemløse der får et hus sponsoreret, ofre efter naturkatasrofer der står uden hus. Men jeg vil nu gerne slå mig ned på en målgruppe, og denne må gerne være bredere end kun danskere. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre din mening og kritik. Vær endelig 100% ærlig, for jeg vil hellere smide den nu, end arbejde videre på den.
|
Findes det ikke allerede? Hvor man kan leje en pavilion og stille op indtil man er færdig med huset/byggeriet.