Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg arbejde videre med min ide'?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber på lidt hjælp, da jeg i et stykke tid har haft en ide' på tegnebrættet. Noget helt nyt er det nu ikke men mere en videreudvikeling (mere eller mindre:)) end den helt store opfindelse.

Here it goes:

Jeg ønsker, at tegne/udvikle et hus. Huset skal ikke være større end 30-40 m2, men skal på trods af det indeholde det mest nødvendige.

Du skal ikke forestille dig meget mere end et skur, et skur der dog har el, isolering ja som sagt det nødvendige. Jeg forestiller mig at huset skal være meget billig og derfor vil jeg udvikle det i "alternative" bygningsmaterialer, samtidig skal det ikke være FOR alternativ da jeg ønsker huset "nærmest" serie produceret. Altså vi taler næsten hele vægge der laves af gangen, eller at det bliver lavet så simpelt at en hver kan samle det.

Jeg er lidt itvivl om målgruppen, jeg ser mulighed for nybyggere der venter på at bygge færdig, hjemløse der får et hus sponsoreret, ofre efter naturkatasrofer der står uden hus. Men jeg vil nu gerne slå mig ned på en målgruppe, og denne må gerne være bredere end kun danskere.

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre din mening og kritik. Vær endelig 100% ærlig, for jeg vil hellere smide den nu, end arbejde videre på den.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:57

Findes det ikke allerede? Hvor man kan leje en pavilion og stille op indtil man er færdig med huset/byggeriet.

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:04

- Denne ide` du har her, er en af de fornemmeste, jeg længe har hørt om. Og da jeg er en af dem, der ikke har lyst til et større hus, da jeg ved som bygningsmaler, at jo større hus - jo mere vedligehold, og jo flere kvm. at vaske og holde rent. Din målgruppe kunne sagtens blive, mennesker der ønsker personlig og økonomisk frihed, til andre ting i livet, end "tunge" byrder. Såsom folk der ønsker at have råd til et rejseliv, men samtidig gerne vil have en lille base. - Tæt på hvor vi bor har vi "Brunkulslejren", og dengang kunne mennesker godt leve minimalistisk, bare dengang mere af nød end i dag. - Jeg aner en pæn målgruppe for den type "hus/hjem". - Hvor mange er i dag ikke forgældt, med "luksus" huse, og imens kan det "gode" liv sive bort, mellem fingrene på dem, desværre. - Vi købte en gård for 5 år siden (er solgt igen) men der var der kort før, vi skulle overtage gården, indbrud og det resulterede i, en del ravage inde i hovedhuset. Så vi fik stillet en beboelsesvogn til rådighed, og den opfyldte de menneskelige behov til fulde, vi havde. - Så jeg håber dette projekt kan realiseres, for dig.

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:59

Hej

Og mange tak for svaret.

Ja, jeg tror det handler meget om, at få indskrænket min målgruppe, således at jeg kan lave huset færdig lige præcis til dem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:07

Nu er det jo ikke helt det din ide går ud på, men du skal vist passe lidt på med den... læs denne artikel: http://ing.dk/artikel/85659?nyhedsbrev

men måske du kan overtage nogle af deres produktionsmaskiner... de kan sikkert få'es billigt nu ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:37

Jeg tror også på idéen, men tror ikke der vil være grundlag for en sådan forretning i DK.

Men helt klart en super ide til andre lande, man kan jo bare tage et land som kina, der bor en alm famile på 4-5 personer på 40-60 m2

Og de lande som bliver ramt af naturkatastrofer vil helt sikkert også benytte sig af idéen.

Du skal bare få det produceret BILLIGT i udlandet, og sælger det rundt i verden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)