Hej alle... Jeg modtager meget gerne kritik af vores hjemmeside, som nu har været i luften i ca. 3 måneder. Noget vi kan gøre bedre? - www.wfe.dk
|
Hej Michael
Overordnet set synes jeg designet er tiltalende. Men...
1) Flashbanneret i headeren er meget "støjende" og firstyrer mig mens jeg prøver at afkode siden. Det spiller ikke med den måde folk scanner en ny webside. Man føler sig tvunget til at læse teksten der ruller henover, men irriteres samtidig over at man ikke selv kan vælge hvilke dele af siden man vil fokusere på.
2) Teksten på forsiden siger mig alt for lidt om hvad det er for en type netværk. Hvilken type virksomheder er der, vil min virksomhed passe ind og hvad kan jeg få ud af det? er spørgsmål der rejser sig. WIIFM = Whats In It For Me? LAv gerne en list emed divisionerne og antallet af virksomheder tilmeldt til de enkelte fra forsiden. Det giver lynhurtig respons på om det kan være noget for min virksomhed.
3) Under "Om WF" bliver det bedre med teksten "Efterspørger du for eksempel en VVS mand, kan du med fordel kigge under WF Building divisionen". Men dette skulle have været åbenlyst efter at have set forsiden. Ydermere har jeg efterfølgend esvært ved at finde "WF Building divisionen" på din hjemmeside. Det skal være et link der tager en derover.
4) De færreste tror vel at bare det at være listet på en hjemmeside kaster opgaver af sig. Forklar lidt om det engagement der skal ydes før man kan nyde i netværket. Skal man med til komsammen'er? Kom evt. med nogle testimonials, gerne ude til venstre på forsiden hvor pladsen er til det, hvor det fremgår hvordan andre har haft succes.
5) Under Divisoner bruger du engelske navne som Advertising, Consulting og Building. Hvorfor ikke bruge de danske ord der dækker fint? Du skræmmer jo ikk en VVS mand væk fordi du skriver "Bygning" fx. Ydermere skal tekster som "Advertising" til højre for billedet også være et link.
Mvh Jesper