Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Save Windows XP! Skriv op for forlægget supportering af XP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Hjælp til med at overbevise Microsoft om at forlænge levetiden på Windows XP, så vi slipper at være prøveklude på Vista af tvang.

Gå til http://www.savexp.com og skriv på listen! 

Direkte link til signup på "protest listen"her --> The "Save XP" petition count update

Mvh. whatever

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:56

Så vidt jeg ved er der ingen tvang til at bruge VISTA. Hmm

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 18:14

Jeg blander mig lige med et spørgsmål - er der nogen der véd hvor man kan få XP på en cd? Jeg har en licens i form af et klistermærke med et serialnummer klistret fast i bunden af min bærbare computer, men på et tidspunkt kunne jeg godt tænke mig at formatere maskinen - men så mangler jeg jo nogle cd'er, så jeg kan installere herligheden igen. Hvordan gør man sådannoget?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:46

Det afhænger af hvilken laptop du har. På nogle laptops ligger der en skjult patition på harddisken hvor selve styre systemet ligger - her er det så muligt muligt at lave en backup (recovery disk / DVD) at windows systemet. Denne kan så bruges senere til at geninstallere alt på laptoppen så den bliver ligesom som da du modtog den. Er der ikke denne mulighed skal du have fat dem du har købt din laptop af. Oftest er det producenten af laptoppen der kan sende dig den Windows DVD (typsk OEM version) du skal bruge.

Og jeg er enig - lad os beholde Windows XP indtil der er et bedre alternativ :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)