Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fotos af produkter til webshoppen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er ved at få lavet min webshop, som skal sælge parfumer (hugo boss, ck, armani, etc.)

Jeg har snakket med nogle leverandører, som ikke har fotos af produkterne jeg køber fra dem. Dvs. jeg ikke får fotos af produkterne at lægge ind på webshoppen. Jeg ved at jeg ikke bare kan kopiere fotos fra andre webshops uden tilladelser.

Er der nogen af Jer der læser denne tråd, der kan henvise mig til nogen som sælger de samme produkter, hvis fotos jeg kan kopiere og lægge ind på min webshop.

Håber på positiv respons.

Mvh. Faroemale

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 00:14

Hejsa,

Jeg tror ikke der er nogen der kan henvise til et site hvor du kan nuppe dem, de vil oftest se dig som en konkurrent, så du må bare igang med kamerat :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:21

Ang. dine produkter, synes jeg det virker lidt useriøst at dine leverandører ikke kan supplere med nogle produktbilleder af de ting du sælger? .... Men så må du gå et skridt længere tilbage i fødekæden, til du når de faktisk producenter af varerne - der skulle du nok kunne skaffe nogle gode billeder, og på den lovlige måde ;)

For som sagt, så må du på ingen måde tage billeder fra andre butikker, uanset om I sælger nøjagtig det samme eller ej.

God dag,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 20:33

Problemet er løst. En rigtig god webshop har tilladt mig at bruge deres billeder.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:47

Dejligt Yes

Hvis jeg var dig ville jeg dog have valgt unikke billeder, som selv var taget.

Anyway kan du ligge et link til din hjemmeside?

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 20:41

Hej Rasmus

Gider ikke tag billederne selv, og så vil jeg ikke invistere i en professionel, da jeg ikke engang er startet endnu.

Shoppen er ikke færdig endnu. Det er Martin fra MBC-Design som skal lave den.

Lægger et link når den er klar.

Mvh. Faroemale

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)