Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salgsbrev

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet et salgsbrev, som skal uddeles til en bred vifte af virksomheder i Nordjylland(til at starte med). Vi er et firma, som har lavet et internet baseret koncept som skaber seriøs kontakt mellem virksomheder og unge, der specifikt søger fritidsjob, lærepladser, elevpladser, praktikpladser og studiejobs. Alt sammen samlet på en hjemmeside, men delt op i forskellige sektioner.

Vi har til virksomhederne sammensat en smule materiale som vil blive sendt til virksomheder der har interesse, og som vi mener kunne gavnes af vores produkter.

Vores material består i:

- Salgsbrev
- Brochure
- Produktliste

Grunden til jeg skriver dette er fordi jeg gerne vil høre jeres mening om vores salgsbrev. Det er trodsalt i mange tilfælde den første kendskab virksomheder stifter med os.

Salgsbrevet ligger på følgende adresse:

http://www.dkfilms.dk/xy-live/Salgsbrev.pdf

Det andet materiale består i brochuren som ligger her:(skal siges fungere meget bedre som udskrift)

http://www.dkfilms.dk/xy-live/Brochure.pdf

og produkt- og prisliste som ligger her.(det vil dog kun være side 2 der vil blive medsendt, og der vil forekomme små ændringer inden forsendelse)

http://www.dkfilms.dk/xy-live/1-2008.pdf

Det er dog hovedsageligt salgsbrevet jeg ønsker feedback på, men vil da med glæde modtage feedback på resten.

Til sidst vil jeg sige at hjemmesiden dog først kommer op og køre i slutningen af denne uge, og vi vil dermed køre en introduktionskampagne fra uge 8 og frem. 

På forhånd tak 

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:06

Hejsa

Mit svar kommer frit fra leveren, og bør opfattes som konstruktiv kritik, selvom den kan være ret direkte.
Mit svar er hurtigt og ikke udtømmende.

Jeg synes, jeres salgsbrev har nogle gode og nogle dårlige sider.
Problemet er, at én af de dårlige sider kommer først, hvorfor man aldrig rigtig når ned til det gode.

Jeres overskrift er problematisk.
Overskriftens formål er at skaffe opmærksomhed. Hvis overskriften er kedelig eller ligegyldig, når man kun at tænke "Nå, endnu en reklame - dur ikke - væk!"
Jeg ville vælge en mere pågående og muligvis kontroversiel overskrift.
Hvad med at skrive:

Slavehandel?
Vi leverer fremtidens arbejdskraft.
Dernæst en sammenligning mellem jeres funktion og slavehandlerne fra trekantshandelens tid, som selvfølgelig ender med at konkludere, at jeres unge selvfølgelig skal have ordentlige arbejdsvilkår.

Når I beskriver, at I er "Danmarks nye portal", er jeg meget tæt på at stå af igen. Jeg vil langt hellere vide, hvad I kan gøre for mig, som jeg ikke får ordnet i forvejen.

Et hav af engagerede unge er en god mellemoverskrift. Faktisk gled mine øjne ned til det punkt med det samme, fordi jeg gerne ville vide, hvordan I skaber den kontakt til de unge, som jeg ikke selv har. Desværre giver afsnittet ikke svar på dette. Det giver mig i stedet en arbejdsopgave: Jeg skal til at administrere og tilpasse jeres website til mine behov. Det gider jeg ikke. Jeg vil have det på et sølvfad. Gem det med administration og tilpasning til senere, og fortæl mig, at jeg er i gang på 15 sekunder - hvis jeg kan taste mit firmanavn hurtigt nok.

Det er fint at give et introduktionstilbud, men jeg skal altså tro på, at I har nogle unge at tilbyde mig, før jeg hopper på at betale noget som helst.
Jeg ville måske hoppe på tilbuddet, hvis de første 14 dage var gratis, og hvis jeg så var sikker på, at jeg ikke bandt mig til nogen bestemt betaling.

I ved sikkert godt, at I mangler en grundig gang korrekturlæsning.

Held og lykke med jeres idé.

mvmh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:17

Mange tak, for dit svar og vi vil selvfølgelig tage de ting du siger til efterretning..

Sætter pris på du ikke sætter nogle fingre imellem og fortæller os din ærlige mening :) Andet kunne vi jo ikke have brugt til forbedre brevet.

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)