Da min kammerat og jeg på hhv 26 og 32 år, med erfaring inden for salg og marketing, har gået med tanken om at starte eget call center, vil jeg derfor dele vores tanker og opstarts strategi, vores tanke var at start op med inbound opgaver så vi på den måde er sikret og så efterfølgende når vi så forhåbentligt udvider til flere ansatte starte op for outbound kunder. vi er klar med website, oplæring af eventuelt nye sælgere og har forberedt os som vi nu kan. vi er blevet rådet til at holde budgettet så lavt som muligt under opstart, så computer og program er fundet i det budget vi ønsker. vi kunne derfor godt tænke os lidt feedback på vores ideer, og eventuelt andres erfaringer inden for opstart af call center. på forhånd tak, Mvh. Stefan & Tim |
Opstart af Call Center.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Jeg tror jeg kan hjælpe jer her! Nu er det sådan at jeg idag er på udkig efter en ny og stabil samarbejdspartner til en profitabel og gennemsigtig forretningscase. Det er B2C salg med landets mest anerkendte brands for market, og her har man muligheden for at lukke flere salg på en kunde og øge sit honorar. Hvis i befinder jer i København og stadig ikke har fundet kontor og inventar til setup, så frygt ej vi har det hele klar. Lyder dette til at fange jeres interesse eller har spørgsmål omkring tingene er i velkommen til at skrive til mig på mailen. Dbh Hamza Chatila E-mail : hc@hsmng.dk |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)