Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Unoeuro.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selvstændig og har haft en hjemmeside på web10.dk, som er blevet overtaget af unoeuro.dk
Jeg er ingen ekspert, men kunne sagtens håndtere min hjemmeside hos web10. Efter jeg desværre er flyttet over til unoeuro, kan jeg ikke sætte så meget som et punktum på min hjemmeside. Jeg kan logge ind og så er det det. Ikke fordi det ikke fungerer, men jeg ved ganske enkelt ikke hvorledes jeg skal gøre. Jeg har mange gange skrevet til unoeuro for at bede dem sende et brugermanual eller fortælle mig hvor jeg kan finde den. Der kommer ingen svar og det har stået på i næsten et år nu.
Er der nogen her der kan fortælle mig om der findes en brugermanual ?
Eller
Hvis jeg kontakter en anden udbyder og giver dem mine koder, kan du så flytte alt mit materiale over til dem, samtidig med min hjemmeside også kommer til at hedde det samme. Jeg er dybt misundelige på alle jer der kan det her. Hvis nogen svarer mig, er du nødt til at skære det lidt ud i pap for mig. Jeg er ikke så god til "computersproget" - endnu

På forhånd tak

Gitte Maj
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte.


Nu er jeg ikke den største ekspert, men har da alligevel en 10-15 websites hos Uneoruo.com og er super tilfreds med løsningen.
Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig. Kan du eventuelt sende mig en PM med dit URL, og fortælle mig hvilket system den er lavet i, samt hvad det er der driller helt nøjagtigt. Så skal jeg nok kigge på det for dig :)

Vh
Mads

Tilmeldt 5. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg aner intet om det. Jeg har intet fået hos dem. Altså som i intet. web10 skrev blot at nu var alt overgået til unoeuro.dk og det var alt jeg fik at vide. 

Jeg er glad ved at høre du får en super service. Jeg får intet. Ikke engang svar retur. 

mvh Gitte

Tilmeldt 5. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads
Mange tak for dit svar.
Jeg kan ikke fortælle dig det. Jeg har intet fået fra dem. Kun en regning som er betalt;)
Jeg fik blot besked fra web10 at nu var det overgået til unoeuro.

Det jeg helt konkret mangler, det er der hvor jeg kan gå ind og redigere og ændre på min hjemmeside.


mvh Gitte
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen


Har du før i tiden redigeret din side ved at logge ind hos Web10.dk?

Jeg tror måske det kunne ligge der hvor Web10 før i tiden havde deres "Website editor" (Eller hvad de har kaldt den), hvor man kunne logge ind, bruge en af deres templates, og fylde tekst og billeder på, og så var der en website. Dette mindes jeg ikke Unoeuro har på sammen måde og jeg tænker det kunne være der den gik galt. Du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl. Kan du sende linket til din website, så kan jeg måske se hvad der driller :) 

Vh
Mads

Tilmeldt 5. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads

Mange tak for dine svar.

Da jeg havde web10, lavede jeg alt på min hjemmeside. Jeg opsatte selv det hele fra starten og var faktisk efter egen mening ved at være god til det.

Der er ikke i det sidste år blevet redigeret noget på min hjemmeside og det er et problem for mig nu.

Må jeg få din mail adresse ?

min er servicegittemaj@gmail.com

mvh
Gitte Rossmann
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Wordforce Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte.

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh Mads

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)