Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en partner der kan lide at skrive?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en partner der kan lide at skrive?

Selv kunne jeg godt tænke mig at skrive ebøger indenfor emner der interessere mig.
Fx. om emner indenfor erhverv, trends, om personer der har været nede og som er kommet "tilbage".
Du behøver ikke at være ekspert indenfor nævnte emner, men du skal kunne lide at lære og evner at lave research og
tilegne dig ny viden.

Det er ikke en forudsætning at du tidligere har skrevet (e)bøger, men at du har flair for at skrive og syntes
ovenstående lyder spændende.

Send en PM og lad os tage den derfra...
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du med fordel kan uddybe lidt mere hvad hele setup'et går ud på. Hvad får en partner fx ud af dig, og hvad er meningen/planen med e-bøgerne? :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det præcise setup skal aftales med den rette partner og afkastet fordeles efter indsats og aftale.

Min tanke  er at sælge ebøger via Saxo m.fl.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at uddybe lidt mere.

Hvorfor vil du have en partner frem for en copywriter?

Hvem står for marketing?

Kommer du med andet end viden?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg ønsker en partner og ikke en copywriter, er at vi fælles skal deles om opgaverne såsom research, skriveprocessen mv.

Jeg kan bidrage med markedsføring, deltagelse i skriveprocess, research mv.

En model kan også være at den partner jeg vælger i overvejende grad står for sparring, korrekturlæsning og andet efter nærmere aftale.

Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også blive glad for at høre fra andre der har erfaring med at udgive ebøger og lign. på fx Saxo.

På forhånd tak!

Fra Nørager
Tilmeldt 8. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv Bonzer som content afdeling. Ved ikke om det er afgørende det er en direkte partner, som du skal have. Hvis du godt vil have godt skrivearbejde udefra, vil jeg dog anbefale at tage fat i dem. Du kan se deres side her https://bonzer.dk/

Mvh
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)