Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en idé gøre en rig eller skal man have pengene og opfinde/lave det produkt man måske har opfundet ?

Side 1 ud af 1 (5 indlĂŠg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 18
IndlĂŠg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej😉 hĂ„bede lidt pĂ„ en kunne hjĂŠlpe mig med nogen svar. Har gĂ„et og funderet over en ting som jeg ikke tror er lavede nogensinde eller ihvertfald er pĂ„ gaden herhjemme og mĂ„ske resten af verden. Kan den idĂ© gĂžre mig rig eller skal jeg have diverse uddannelser, og selv producere min ide eller kan jeg fĂ„ nogen med pĂ„ ideen og selvfĂžlgelig tjene mange penge?? Rigtigt god weekend 👍😊 mvh Per

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
IndlĂŠg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Verden er propfuld af ideer som ejeren mener er enestående og nej - det er som udgangspunkt ikke noget være. Værdien ligger i at eksekvere = få sat gang i udførelsen - Det kan være det kræver viden/uddannelse og det kræver som udgangspunkt også penge at udvikle ting http://johnhannover.blogspot.dk/2016/11/jeg-har-en-ide-hvad-nu.html. Siger mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 18
IndlĂŠg ialt: 281
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få gratis hjælp hos opfinderrådgivningen til at få vurderet værdien af din ide, samt få hjælp til at udvikle en prototype og dermed et niveau, hvor den kan afsættes på licens til en etableret virksomhed.

Så ja, en god ide kan godt sælges og være rigtig mange penge værd. 

https://opfind.nu/ 

Tilmeldt 1. Jun 18
IndlĂŠg ialt: 2
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige det svar jeg ledte efter tusind tak 😉 havde det ogsĂ„ pĂ„ fornemmelsen jamen sĂ„ mĂ„ jeg pĂ„ jagt efter dem 👌👍 mange tak hr

Tilmeldt 15. Jul 18
IndlĂŠg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare pas pÄ hvem du taler og hvem du mÞdes med. Du skal kunne bevise oprindelsen og at ideen er din.
Hvis du har mulighed for det eller har en ven som er advokat, sÄ tag ham med. Tilbyd no cure no pay. Og det skal vÊre pÄ den lange bane. SÄ har du et rimeligt trovÊrdigt vidne, hvis det skulke blive aktuelt.
Til indledende mÞder er der et par modeller du kan bruge. En NDA incl non circumvention clause og non compete clause. Er et godt vÊrktÞj for dig. Er der skrifttlige forklaringer med, sÄ undlad at gÄ i detaljer eller som minimum omformuler

Side 1 ud af 1 (5 indlĂŠg)