Min faste samarbejdspartner og jeg arbejder rigtig meget sammen og har tænkt tanken om at oprette et fælles ApS. Kan man uden videre have hvert sit enkeltmandsfirma og have et fælles ApS som man fakturere fra på vores fælles projekter og så dele overskudet løbende ved at fakturere fra hvert vores enkeltmandsfirma? Problemet ligger i at vi begge gerne ville være uafhængige af hinanden i forhold til indkøb af grej, selvstænde projekter, biler mv. Mvh Morten
Det bør I betale for en nærmere vurdering af da I kommer til at være hovedaktionærer der så fakturerer selskab som er helt anden juridisk og skattemæssig "person" og dermed KAN I flytte skat rundt mellem jeg begge personligt og jer og jeres fælles selskab - så få en ordentlig vurdering af den slags er mit råd - også selv om det koster - + en ejeraftale og meget mere - Det KAN være meget skattedyrt det i påtænker måske
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER