Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genåbne enkeltmandsvirksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg er lidt i en pinlig situation. Jeg havde åbnet en enkeltmandsvirksomhed for ikke så lang tid siden, men jeg fandt ud af at man ikke kunne have partnere der i. Jeg lukkede så virksomheden, med forhåbninger om at åbne et IvS. Men min "partner" er nu hoppet fra, og jeg vil gerne åbne min enkeltmandsvirksomhed igen. Hvordan gør man det? Kan jeg bare gå ind og oprette nyt, eller er der specielle regler? Jeg skyldte naturligvis ikke noget i virksomheden.

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som har nogen idé ? :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke projekt vil du starte ?

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt nogle varer ind og har betalt for dem osv. Men de ligger lidt i mellem, er lidt på barbund :/

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte mig på 53845161 hvis du har lyst til at fortælle mig mere om det.

Det kan godt være jeg kan hjælpe dig, eller måske hoppe ind som partner

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille.e:

Så jeg er lidt i en pinlig situation. Jeg havde åbnet en enkeltmandsvirksomhed for ikke så lang tid siden, men jeg fandt ud af at man ikke kunne have partnere der i. Jeg lukkede så virksomheden, med forhåbninger om at åbne et IvS. Men min "partner" er nu hoppet fra, og jeg vil gerne åbne min enkeltmandsvirksomhed igen. Hvordan gør man det? Kan jeg bare gå ind og oprette nyt, eller er der specielle regler? Jeg skyldte naturligvis ikke noget i virksomheden.

ja hvis du har lukket korrekt = taget alle varer eller aktive ud igen med moms så stifter du bare igen enkeltmands og du får helt samme CVR som du fik sidste gang da det helt som CPR følger dig som person

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)