Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg tænkte på om der er nogen der har nogle erfaringer med at starte op når man er studerende.

Der må da være nogle tilbud som andre iværksættere går glip af. Her tænker jeg på gratis rådgivning/ lempelige opstarts lån / puljer der kan søges. etc.....

Man har jo focus på denne gruppe i øjeblikket.

På forhånd tak.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:29

Ja, det har jeg. På Handels og Ingeniørhøjskolen i Herning (HIH) har man Business Factory som fysisk er et stort kontormiljø i det iværksætterforum, der ligger overfor universitet. Men mere end det, så er det en rugekasse for studerendes virksomheder, hvor der er adgang til mentor-virksomheder, rådgivere, financering og meget andet.

Ydermere så tillader flere af uddannelserne, at man får merit for at starte virksomhed op, hvilket flere af mine tidligere studie-buddies har taget brug af.

Business Factory er klart et best practise og er brugt af erhvervsministeriet som en model for lignende tiltag på andre universiteter.

http://www.businessfactory.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:04

Tusind tak for svaret. Det var lige akkurat derfor jeg tilmeldte mig amino. Dejligt at kommei kontakt med kompetente iværksættere.

vh gekko

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)