|
Hej Amino'er, Jeg overvejer at indrette kontorer i en bygning på 400 m2, lidt uden for Hillerød. Jeg vil sikkert dele den op i 3 selvstændige kontorer med dertil hørende køkken/toilet/bad osv. Ejendommen er beliggende meget præsentabelt på en større gammel gård, med pæne grønne arelaer og meget gode parkeringsmuligheder. Vi ligger direkte ud til hovedvej ca. 30 min fra Rådhuspladsen Tror i der er marked for sådan kontorer i det område, eller ender jeg med at brænde inde med kontorerne? Hvad mener i at lejen i sådan et kontor kan indbringe om måneden? Alt bliver lavet klar til indflytning..
På forhånd mange tak for idéer og inputs!
Mvh. Claes
|
Jeg vil tro, at "kontorhotel" i Hillerød er en god satsning. Af alle kommuner, så er Hillerød MEGET iværksættervenlige, hvorfor du evt. kunne satse på iværksættere som dine kunder. Samtidig ville du sikkert kunne komme i udbud hos kommunen, der så ville henvise til dine faciliteter, når iværksættere spørger kommunen om rådgivning. Du ville så nok skulle dele arealerne lidt mere op, evt. i 36kvm-stykker.
Prismæssigt ligger kontorbyggeri på omtrent 800-1000 kr. pr. kvm. pr. år + drift. Hvis du samtidig sørger for at der er internet, telefon, køkken, reception, etc. så kan du få lejen en del opad.
Et 36kvm kontor med drift og alt kan sagtens udlejes for kr. 4000,- til 5000,- pr. måned. Og med plads til 11 af den slags lejemål, så ser du på en månedlig lejeindtægt på mellem 44.000,- og 55.000,-
Vh
Peter
Bliv gratis medlem