Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg gennem Amazon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Er der nogen derude, som har erfaring med at sælge gennem Amazon "Fulfilment by Amazon"? Hvilke fordele og hvilke ulemper oplever I? Jeg tænker på salg til slutforbrugere. 

Og skulle I have positiv eller negativ kritik af min webshop www.lerke.fr så kom endelig med det. Jeg vil blive virkelig glad for at høre fra Jer.


Mange hilsner
Helle

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Jeg vil bare sige at din side ser super flot ud og det virker meget professionelt og virker fint. Lækre Danske produkter ;-)

Da den var på Fransk kunne jeg ikke lige se om alt var som det skulle være, mht. tekster osv. men overordnet set, ser den mega flot ud.

Må jeg spørge hvorfor du netop har valgt Frankrig som land? Og hvorfor du ikke har mulighed for, at man kan vælge andre sprog/lande på siden? Kunne du ikke se andre markeder på samme side?

Dbh
Michael Haahr

Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dine kommentarer. Jeg er rigtig glad for, at du kan lide min webshop. Jeg valgte Frankrig og andre fransktalende lande, da jeg ser et salgspotentiale i de lande, og så har jeg boet i både Frankrig og Belgien og er flydende i fransk. Det er da muligt, at jeg en dag vil udvide med andre markeder, men ligenu lægger jeg alle mine kræfter og mit fokus på det franske. 

Mange hilsner
Helle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)