Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mængderabat i webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop fået vore hjemmeside ændret, så vi nu kan lægge mængderabat ind på produkterne..
Jeg er ikke færdig med at lægge ind på alle produkter, men det i kan hjælpe mig med er...

Ser man overhovedet rabatten? Hvordan ville det virke på jer, hvis i var kunder?
http://www.jakodan.dk/shopview.asp?page=12&ct=66

Er det til at forstå, den måde det er sat op på?

Glæder mig til at høre, hvad i synes :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:40

Jeg synes det er forvirrende.

1. Jeg havde problemer med at komme ind på selve varebeskrivelsen, jeg antog at produktnavnet var klikbar, men istdet var det billedet der var klikbar. Hvorfor ikke lave dem begge som links til produktbeskrivelsen?

2. Når jeg ser sådan en knap som i bruger ved rabat forventer jeg en popup der forklarer hvad det er eller lign. istedet kommer man direkte ind på produktbeskrivelsen, og ærlig talt overså jeg fuldstændig at mængderabatten var skrevet sammen med produktbeskrivelsen. Så jeg tror der er mange der ikke vil registerere det.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:32

Ja, det var lige sådan noget jeg var bange for.. kan bare ikke rigtig se, hvordan det ellers kan laves så det er mere tydeligt.

Pointen er jo at få folk til at købe mere, fordi de så kan spare noget, men hvis de ikke ser rabatten er der jo ingen fidus i det..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 20:50

Uden at have gennemtænkt det nærmere så får du et par ideer fra mig.

1. Sørg for at overskrift, evt også de 2 linier under hver overskrift er klikbare og linker ind til produktbeskrivelsen, det er meget lille ting og det gør at nogle folk ikke klikker forgæves.

2. Når man fører musen over jeres nye fine rabat ikon, så lad der komme en lille tooltip box op hvor jeres rabatter står i, sådan at man faktisk fra jeres produktliste side kan se rabatten og bestille direkte uden at skulle ind under produktbeskrivelsen for at se rabatten.

3. Under selve produktbeskrivelsen, så flyt rabatten over under pris, variant og køb knappen, evt lav en lille boks omkring dem. Rabatpriserne hører hjemme over ved selve prisen og bestil knappen, ikke sammen med beskrivelsen af varen.

Jeg håber ideerne kan bruges :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:54

1 - det burde vel nok kunne ordnes
2 - ville også have rabatterne på produktlisten og ikke kun på bekrivelsen, men dem der laver siden for os sagde, at det ikke rigtig kunne gøres på nogenmåde.. men prøver lige at prikke til dem igen
3 - jeps, det havde jeg også selv tænkt på

Tak, det var godt at få andre øjne på, havde stirret mig helt blind! :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:22

Jakodan:
2 - ville også have rabatterne på produktlisten og ikke kun på bekrivelsen, men dem der laver siden for os sagde, at det ikke rigtig kunne gøres på nogenmåde.. men prøver lige at prikke til dem igen

Det burde de nu nok lige kunne klare - Min ide var lidt ala følgende: http://codylindley.com/blogstuff/js/tooltip/tooltip.htm 

Kør musen og teksten "ROLL OVER THIS LINK"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)