Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner (udvikler) til gaming coach program

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg søger en partner til at udvikle en hjemmeside der skal hjælpe spillere i spillet League of Legends til at blive bedre.

Vi har fået markedet valideret, og køre lige nu i alfaversionen af det, med nogle brugere der tester det. formålet er at rette fejl, samt få projektet valideret. Rent teoretisk har vi kunne påvise en forskel i data fra professionelle og "normale" spillere.

Jeg kommer til at stå for alt andet end udvikling (indsamling af feedback, marketing, go-to market strategier). Ydermere har jeg arbejdet med esport i 3 år, og bringer også en del erfaring til bordet.

Som sagt har vi udviklet en meget skrabet version af projektet, og der kommer helt sikkert til at skulle ligges rigtig mange timer i at få projektet færdiggjort. - Så det er vigtigt at du har tid til at bruge min. 20 timer om ugen på projektet, og en klar fordel hvis du udvikler i PHP.

Hvis der er nogle spørgsmål så fyr løs. :) Ellers skal i være velkommen til at kontakte mig herinde.

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil have nogen til at give dig 20 timers gratis arbejde om ugen. Så skal du komme med en bedre salgstale end den du har lavet.
Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har erfaring både indenfor at lave hjemmeside samt league of legends.

Hvis du er interesseret vil jeg gerne høre mere om dit projekt. 

Mail til mig på tvinther1@live.dk

Tilmeldt 7. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Helle. p:
Hvis du vil have nogen til at give dig 20 timers gratis arbejde om ugen. Så skal du komme med en bedre salgstale end den du har lavet.


Min salgstale er at jeg giver 60 timer til gengæld. Hvad vil du ellers gerne høre? Her er 3 hurtige:

Jeg har analytiske kompetencer, der gør jeg får jobtilbud hele tiden.
Jeg har lavet et tidligere exit.
Jeg har mange folk der står i kø og venter på jeg lancere det her tool.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)