Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at gøre siden mere troværdig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  hjælptilweb.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en "diskussion" med ejeren af scandinavian-sun.dk som jeg skal hjælpe med Facebook-annoncering.

Jeg er ikke i tvivl om hvorvidt jeg kan få en masse besøgende ind til hans hjemmeside med nogle gode solide Facebook-annoncer, men jeg mener virkelig bare at hjemmesiden fremstår utroværdig (hvilket den ikke er, han er en mega cool fyr der er god til hans arbejde).

Jeg mener jo at siden skulle personliggøres meget mere, fx. med et billede af Claus hvor der står "Jeg går hele vejen for at du laver en god investering" (eller lign.)

Og at de enkelte boligsider skal have en salgstekst på DANSK istedet for 5 linjer på engelsk. (det er kun danske besøgende han rammer fortiden).

Jeg vil virkelig gerne have noget feedback! Ville i finde siden troværdig nok til at lave en konvertering?

Målgruppen er familier lige over middelklassen.

Tilmeldt 29. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Friborg Terapi Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set syntes jeg at hjemmesiden ser flot og troværdig ud. Men du har ret i at teksterne inde under hvert enkelt bolig, burde være på dansk, hvis det vel og mærke kun er danskere der besøger siden. 

- Hvorfor er siden så overhoved på engelsk?

Kan se at der på boligsiden er en "currency converter" der omregner AED til DKK. Men alle priser står i DKK, så det virker faktisk lidt mærkeligt?

Hvis det er noget du skal have penge for at lave, er det vigtigt at du forklare præcis hvad du tænker og spiller på din erfaring, ellers risikere du at kunden skyder skylden på dig hvis der ikke kommer de ønskede konverteringer.

Jeg vil meget gerne have en update om et par måneder Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)