Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakter som underleverandør entreprenørbranche

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Favrskov Entreprenør Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. jeg har et entreprenør firma, hvor jeg er blevet kontaktet af et stort firma som er interesseret i la "leje" mig som ekstra man pga travlhed. jeg søger derfor hjælp til en slags kontrakt så alle formaliteter er på sin plads. både for mig og det andet firmas skyld... nogle der kan hjælpe med sådan en kontrakt:)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send mig evt. en privat besked, ellers er det ikke sikkert, at jeg husker det. Men har flere tidligere kollegaer der gør noget lignede.

De arbejder (de fleste) offshore og har deres eget enkeltmands firma ved siden af. Hvorved de udlejer sig selv, når de er hjemme.

Men mon ikke det firma, der har kontaktet dig, de har en kontrakt. Det plejer de større firmaer at have, og muligvis så er de mere tilbøjelig til at få dig til at underskrive deres kontrakt, end at underskrive din.

Men ellers så send mig privat besked med kontakt mulighed (enten tlf eller email) Jeg kan måske skaffe dig en skabelon, hvor du selv sætter pris, navn og adresser på.

Mvh Allan

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan også godt hjælpe dig med, at udfærdige en kontrakt. Alternativt kan jeg også tilbyde, at kigge en kontrakt igennem, som du eventuelt får fra din kunde.

Du er velkommen til at sende mig en pb eller en mail på kh@firmafokus.dk

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)