Jeg er nystartet og gør brug af Dinero som regnskabsprogram. Da mine aktiviteter på nuværende tidspunkt ikke gør at det kan betale sig for mig at opgradere til Pro, er jeg på den gratis udgave. Nu har jeg så det lille problem, at jeg har lavet et privat udlæg i forbindelse med køb af noget værktøj, da jeg ikke havde mit firmakort med mig. Jeg kan sagtens bogføre købet af værktøj, men når jeg så skal til den del hvor jeg skal bogføre tilbagebetaling fra firmakonto til min privatkonto, så få jeg nok så pænt at vide, at jeg skal være Pro bruger for at gøre brug af denne funktion.. :) Smart. Er det virkelig ikke muligt med Dinero, at udføre denne form for bogføring som gratis bruger? Hvis det er muligt, er der så en venlig person som kan skrive en kort guide til hvad jeg skal gøre? Pft. Mvh Michael. |
Du kan jo i alle fald bruge Finansbilag eller køre kassekladde
Du må jo have bogført købet som udgift mod mellemregning i kortfristet gæld til dig selv og når du så fører fra firma bank til dig selv, så bogfører du drevet mellemregning/kortfristet gæld og kredit firma bank
Det forudsætter jo du har bogført købet korrekt fra start
Ellers i værste fald så indse at ting koster og køb en Pro version af dinero og brug deres support :)
vh John Hannover