Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opløsning af et I/S

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gør man lige med et regnskab der er gjort op? Vi har haft en bogholder ind over og alt er gjort op og afregnet imellem os. Nu er der så kommet en varme opgørelse og min tidligere makker er utilfreds med hun skal betale. Jeg har stadigvæk klinikken og er forsat i et nyt CVR nummer og køre det som en enkelmandsvirksomhed.

Er der mulighed for min tidligere makker kan få lavet en eller anden form for tillægsbillag, så hun kan trække beløbet fra uden jeg skal blandes mere ind i det? Hun vil have hele regnskabet skal åbnes igen for hun kan trække varmeopgørelsen fra og jeg skal betale halvdelen af det.

Jeg tænker det er lidt voldsomt for 315kr😂 og ønsker derfor ikke at blandes ind i den regning der kommer for hun kan trække 315kr fra.


Hvad er der af muligheder?? Nogen der kan hjælpe her?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror nu faktisk bare jeg ville tage den ind i din enkeltmands og få betalt den og skylder den gamle makker en mokka ved lejlighed - for 315 kr 

 ud fra at jeres IVS vel er lukket med erklæring sådan som du beskriver det lidt løst

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

John.

De havde ikke et ivs, men et I/S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun kan da bare regulerer beløbet på selvangivelsen for det pågældende år. Hvis SKAT beder om dokumentation for dette kan hun så indsende kopi af bilag.

Men helt ærligt - Vi taler om en skatteværdi på måske 140 kr....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

John.

De havde ikke et ivs, men et I/S

OK det var mig ikke vigtigt om det var I/S eller IVS  men var det I/S så kan hun jo bare tage med med i rettelse af selvangivelsen uden nyt forkromet regnskab - men vil hun absolut ikke det, så er det jo ikke et beløb der er værd at gøre meget ud af  -VIL hun ikke så lad nåde gå for ret.
 315 kr minus skatten er jo ikke en herregård - koster trådstarter halveden = 157,5 og med skatten på det, så koster det hende 130 kr bare at æde den. 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen i to. Min makker har bare været doven og på tværs hele vejen igennem. Jeg vil sige hun er kommet nemt ud af vores I/S og jeg har ædt flere kameler for fredens skyld.

I har ret i det er et latterligt lille beløb at blive uvenner over, men tror bare jeg har fået nok nu😈





Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

macillas:
tror bare jeg har fået nok nu😈

jamen kan du vise at det er fra I/S tiden så kan du jo holde fast - og sågar trække hende i retten. Det skal bestemt ikke være for beløbet men fordi du har fået nok og HVIS noget skulle ske fremadrettet, måske meget dyrere krav der hører til I/S tiden, så skal hun jo forstå, at hun har solidarisk ansvar helt frem til og med den sidste dag hun var med. Det er ikke overgået til dig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)