Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk firma med salg KUN i Tyskland og med lagerhotel i Tyskland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har haft tysk firma indtil nu, fordi jeg har boet i tyskland. Nu bor jeg så i Danmark, men har beholdt lagerhotel i Tyskland, hvor mine varer sendes til tyske kunder. Jeg skal jo så ændre firmaet til dansk firma, men har haft en masse revisorer ind over, der siger jeg stadig skal momsregistrere i Tyskland og så lave alm bogholdning/regnskab i DK. Det giver jo lige lidt flere udgifter til bogholdning/revisor, hvilket jeg er træt af. Er det virkelig ikke muligt, at finde et lagerhotel i Dk (måske nær grænsen), der kan pakke og sende til Tyskland til en god pris?? Nogen, der kan anbefale nogen?

Hvis det ender med jeg beholder det lagerhotel jeg har, eer der så nogen, der kan anbefale en revisor, der kan ordne det tyske og danske regnskab på samme tid?

Jeg kan se der er mange andre danske firmaer, der har lagerhotel i det land, hvor de sender pakkerne - så hvad gør andre ifht. udenlandsk moms?

VH. Bert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sønderjyllands Revision i Padborg arbejder med kunder på begge sider af grænsen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg nok rigtig dumt men.... Kan du ikke bare beholde det tyske firma? Hvis det alligevel er det tyske firma der betjener de tyske kunder hvorfor så starte et dansk firma med samme formål?

Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)